Subject: Re: Hylliekroken är nu slopad / hcp grundande !!

From: Mia Molin <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 16:25:21 +0100

Hej!

Jag betalade in prova på medlemsskap i lördags 30 nov.

Ville bara kolla så att man får någon bekräftelse och kvitto?

Golfid: 701223-004

Tack på förhand.

MiaMolin

[email-masked]

070-2840753

Mvh

Mia

Skickat från min iPhone

29 nov. 2024 kl. 17:44 skrev Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>:

Om du inte kan läsa mejlet, klicka här

Banan är nu slopad!

Dagen som vi alla väntat och längtat efter är äntligen här :) Nu har vi knappat in det sista i systemet.
Hylliekroken är nu färdig slopad och är Hcp grundande.
Detta innebär att man kommer att kunna göra uppspel för grönt kort, höja och sänka sitt HCP.
Mer info kommer inom kort

Klicka här för att köpa ditt medlemskap via vår hemsida

Klicka här för att boka en lektion med Jesper

Klicka här för att boka en lektion med Axel

Klicka här för att boka en lektion med Nicolaj

Alla skor 40%

Kläder upp till 40%

Pro V1, TP5 & Chrome soft 499:- (ord. Pris: 649:-)

Upp till 40% på woods

Upp till 40% på wedgar

Upp till 25% på järnklubbor

Upp till 25% på putters

Cobra handskar 3 för 2

Presentkort (Gäller på hela anläggningen)

Vet ni inte vad ni ska köpa så kom in till oss i butiken så hjälper vi er gärna med fler tips.

Om du vill avbryta din prenumeration Klicka här