Subject: Olevererbart:: Går det att bryta dominansen?

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 19:49:14 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Det gick inte att hitta den angivna e-postadressen. Kontrollera mottagarens e-postadress och skicka sedan meddelandet igen. Kontakta e-postadministratören om problemet kvarstår.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: EX16.anslutning.se

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Ursprungshuvuden:

        __CP_AGE_BODY 0.000000, __CP_MEDIA_BODY 0.000000, __CT 0.000000,
        __CTYPE_HAS_BOUNDARY 0.000000, __CTYPE_MULTIPART 0.000000,
        __CTYPE_MULTIPART_ALT 0.000000, __EXTORTION_MALWARE 0.000000,
        __EXTORTION_PORN 0.000000, __FRAUD_WEBMAIL 0.000000,
        __FRAUD_WEBMAIL_FROM 0.000000, __FRAUD_WEBMAIL_REPLYTO 0.000000,
        __FROM_DOMAIN_NOT_IN_BODY 0.000000, __FROM_GMAIL 0.000000,
        __FROM_NAME_NOT_IN_BODY 0.000000, __FUR_HEADER 0.000000, __HAS_FROM 0.000000,
        __HAS_HTML 0.000000, __HAS_LIST_HEADER 0.000000,
        __HAS_LIST_UNSUBSCRIBE 0.000000, __HAS_MSGID 0.000000,
        __HAS_REPLYTO 0.000000, __HEADER_ORDER_FROM 0.000000,
        __HELO_LOCALHOST 0.000000, __HELO_LOCALHOST2 0.000000, __HIGHBITS 0.000000,
        __HIGHBIT_ASCII_MIX 0.000000, __HREF_LABEL_TEXT 0.000000,
        __HTML_AHREF_TAG 0.000000, __HTML_BAD_END 0.000000,
        __HTML_STYLE_DEF_HIDDEN 0.000000, __HTML_TAG_CENTER 0.000000,
        __HTML_TAG_DIV 0.000000, __HTML_TAG_TABLE 0.000000, __HTTPS_URI 0.000000,
        __HTTP_IMAGE_TAG 0.000000, __IMP_FROM_FREEMAIL 0.000000,
        __INT_PROD_TV 0.000000, __LEGIT_LIST_HEADER 0.000000, __MIME_HTML 0.000000,
        __MIME_TEXT_H 0.000000, __MIME_TEXT_H1 0.000000, __MIME_TEXT_H2 0.000000,
        __MIME_TEXT_P 0.000000, __MIME_TEXT_P1 0.000000, __MIME_TEXT_P2 0.000000,
        __MIME_VERSION 0.000000, __MSGID_32HEX 0.000000,
        __MSGID_DOMAIN_NOT_IN_HDRS 0.000000, __PART_TYPE_HTML 0.000000,
        __PORN_PHRASE_15_0 0.000000, __PRECEDENCE_BULK 0.000000,
        __REPLYTO_GMAIL 0.000000, __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ACC 0.000000,
        __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ADDY 0.000000, __REPLYTO_SAMEAS_FROM_DOMAIN 0.000000,
        __SANE_MSGID 0.000000, __STOCK_PHRASE_7 0.000000, __STYLE_RATWARE 0.000000,
        __STYLE_RATWARE_NEG 0.000000, __STYLE_TAG 0.000000, __SUBJ_HIGHBIT 0.000000,
        __TAG_EXISTS_BODY 0.000000, __TAG_EXISTS_HEAD 0.000000,
        __TAG_EXISTS_HTML 0.000000, __TAG_EXISTS_META 0.000000,
        __TO_MALFORMED_2 0.000000, __TO_NO_NAME 0.000000, __URI_IN_BODY 0.000000,
        __URI_NOT_IMG 0.000000, __URI_NO_MAILTO 0.000000, __URI_NO_WWW 0.000000,
        __URI_NS 0.000000, __URI_WITH_PATH 0.000000, __UTF8_SUBJ 0.000000,
        __WEBINAR_PHRASE 0.000000
Date: Tue, 1 Oct 2024 19:48:59 +0200
Subject: =?utf-8?Q?G=C3=A5r?= det att bryta dominansen?
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>

Subject: Går det att bryta dominansen?
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 19:48:59 +0200

News from
 Breeders CourseGår det att bryta Nederländernas dominansGår det att bryta dominansen från Nederländerna?Paul Hagoort eller Dion Tesselaar har vunnit finalen för tvååringar i Breeders Course de tre senaste åren, de har tagit hem fem av de sju senaste finalerna.För första gången är det nu två finaler – en för hingstar och valacker och en för ston – och de avgörs på Jägersro under onsdagskvällen.Och tar vi en snabb titt på de två finalerna så är det Pele Boko (Erwin Bot) och Peaky Blinder Boko (Dion Tesselaar) som är favorittippade bland hingstar och valacker. Bland stona har Paul Hagoort trion Phoebe Boko, Greta Jet och Gourmet d’Arc.– Jag håller väl Gourmet d’Arc som den är bäst av mina just nu. Hon har visat sig komplett och har vunnit både från ledningen och bakifrån. Hon besegrade ju också Greta Jet i sin debut, berättar Paul Hagoort.Men här kanske det finns en svensk utmanare. Pure Athena vann uttagningsloppet på Solvalla för Örjan Kihlström och tränaren Fredrik Wallin vet att ställa i ordning.– Hon var väldigt fin och avslappnad senast. Hon var dessutom fin i senaste loppet så det känns bara bra.Bland hingstar och valacker pekar det mesta på Bot eller Tesselaar.Erwin Bot, med en filial på Jägersro, låter mycket nöjd med Pele Boko. Som försöksvinnare fick han ett riktigt bra utgångsläge och planen är enkel – ledning från start till mål.I sitt försökslopp hade han Peaky Blinder Boko med i ryggen, det var debuten för Tesselaars häst och han har gått framåt med det loppet.Upplagt för Holland här också.En svensk utmanare då?Varför inte Per Nordströms Ghirardelli. Nordström har aldrig tränat max inför första starten och med två formhöjande lopp kan det vara dags.Under alla omständigheter två riktigt vassa 2-åringslopp.StartlistorFinal Breeders Course 2 years old Stallions and Geldings 20241 Pele Boko, Örjan Kihlström2 Pronto, Jim Veldman3 Ghirardelli, Per Nordström4 Grantorino Font, Michael F Rothengatter5 Paul Schermer, Robbin Bot6 Peaky Blinder Boko, Dion Tesselaar7 French Connection, Ken EcceFinal Breeders Course 2 years old Fillies 20241 Agarita Per Nordström2 Greta Jet Robbin Bot3 Pure Athena Örjan Kihlström 4 Gourmet d'Arc Robin Bakker 5 STRUKEN6 Phoebe Boko Micha Brouwer7 Gentian Kronos Adrian Kolgjini 8 Ificandream E.P. Björn Steine9 Loaded T.G. Ken Ecce10 Sassy But Classy Birger Jörgensen11 Magic Jewel Erik Adielsson12 Precious Steel Dion TesselaarLäs mer: breederscourse.com Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan