Subject: Olevererbart:: Missa inte att anmäla till 2-åringsfinalerna

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 14:18:15 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Det gick inte att hitta den angivna e-postadressen. Kontrollera mottagarens e-postadress och skicka sedan meddelandet igen. Kontakta e-postadministratören om problemet kvarstår.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: EX16.anslutning.se

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Ursprungshuvuden:

        __CP_AGE_BODY 0.000000, __CP_MEDIA_BODY 0.000000, __CT 0.000000,
        __CTYPE_HAS_BOUNDARY 0.000000, __CTYPE_MULTIPART 0.000000,
        __CTYPE_MULTIPART_ALT 0.000000, __DATING_PHRASE 0.000000,
        __EXTORTION_MALWARE 0.000000, __EXTORTION_PORN 0.000000,
        __FRAUD_MONEY_DENOMINATION 0.000000, __FRAUD_WEBMAIL 0.000000,
        __FRAUD_WEBMAIL_FROM 0.000000, __FRAUD_WEBMAIL_REPLYTO 0.000000,
        __FROM_DOMAIN_NOT_IN_BODY 0.000000, __FROM_GMAIL 0.000000,
        __FROM_NAME_NOT_IN_BODY 0.000000, __FUR_HEADER 0.000000, __HAS_FROM 0.000000,
        __HAS_HTML 0.000000, __HAS_LIST_HEADER 0.000000,
        __HAS_LIST_UNSUBSCRIBE 0.000000, __HAS_MSGID 0.000000,
        __HAS_REPLYTO 0.000000, __HEADER_ORDER_FROM 0.000000,
        __HELO_LOCALHOST 0.000000, __HELO_LOCALHOST2 0.000000,
        __HIGHBIT_ASCII_MIX 0.000000, __HREF_LABEL_TEXT 0.000000,
        __HTML_AHREF_TAG 0.000000, __HTML_BAD_END 0.000000,
        __HTML_STYLE_DEF_HIDDEN 0.000000, __HTML_TAG_CENTER 0.000000,
        __HTML_TAG_DIV 0.000000, __HTML_TAG_TABLE 0.000000, __HTTPS_URI 0.000000,
        __HTTP_IMAGE_TAG 0.000000, __IMP_FROM_FREEMAIL 0.000000,
        __INT_PROD_TV 0.000000, __LEGIT_LIST_HEADER 0.000000, __MIME_HTML 0.000000,
        __MIME_TEXT_H 0.000000, __MIME_TEXT_H1 0.000000, __MIME_TEXT_H2 0.000000,
        __MIME_TEXT_P 0.000000, __MIME_TEXT_P1 0.000000, __MIME_TEXT_P2 0.000000,
        __MIME_VERSION 0.000000, __MSGID_32HEX 0.000000,
        __MSGID_DOMAIN_NOT_IN_HDRS 0.000000, __PART_TYPE_HTML 0.000000,
        __PORN_PHRASE_15_0 0.000000, __PRECEDENCE_BULK 0.000000,
        __REPLYTO_GMAIL 0.000000, __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ACC 0.000000,
        __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ADDY 0.000000, __REPLYTO_SAMEAS_FROM_DOMAIN 0.000000,
        __SANE_MSGID 0.000000, __STOCK_PHRASE_7 0.000000, __STYLE_RATWARE 0.000000,
        __STYLE_RATWARE_NEG 0.000000, __STYLE_TAG 0.000000,
        __SUBJ_ALPHA_NEGATE 0.000000, __SUBJ_HIGHBIT 0.000000,
        __TAG_EXISTS_BODY 0.000000, __TAG_EXISTS_HEAD 0.000000,
        __TAG_EXISTS_HTML 0.000000, __TAG_EXISTS_META 0.000000,
        __TO_MALFORMED_2 0.000000, __TO_NO_NAME 0.000000, __URI_IN_BODY 0.000000,
        __URI_NOT_IMG 0.000000, __URI_NO_MAILTO 0.000000, __URI_NO_WWW 0.000000,
        __URI_NS 0.000000, __URI_WITH_PATH 0.000000, __WEBINAR_PHRASE 0.000000
Date: Tue, 24 Sep 2024 14:18:05 +0200
Subject: Missa inte att =?utf-8?Q?anm=C3=A4la?= till
 =?utf-8?Q?2-=C3=A5ringsfinalerna?=
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>

Subject: Missa inte att anmäla till2-åringsfinalerna
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 14:18:05 +0200

News from
 Breeders CourseMissa inte finalerna för 2-åringarHar du en 2-årig häst som är anmäld till Breeders Course?Missa inte att du kan anmäla till finalerna på Jägersro den andra oktober, även om din häst inte har kvalat in via uttagningsloppen. I finalerna väntar riktigt fina prispengar.Startanmälan: senast torsdag 26 september kl. 09:00. Hästar i utländsk träning senast onsdag 25 september kl.09:00.Final Breeders Course 2 years old Stallions and Geldings 2024 (Gr. II, Int.)2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.1640 m. Autostart. 12 startande. Spårförbehåll ej tillåtet.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr De två främsta hästarna i försöken som körs på Wolvega 31/8 och Jägersro 18/9 är kvalificerade till denna final. De övriga åtta hästarna - anmälda i Breeders Course 2 years old 2024 - uttages på poäng. De två försöksvinnarna väljer spår i finalen, lottning mellan de övriga tio.Och samma sak gäller för 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen. 1640 m. Autostart. 12 startande. Spårförbehåll ej tillåtet.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr.De två främsta hästarna i försöken som körs på Wolvega 31/8, Solvalla 11/9 och Jägersro 18/9 är kvalificerade till denna final. De övriga sex hästarna - anmälda i Breeders Course 2 years old 2024 - uttages på poäng. De tre försöksvinnarna väljer spår i finalen, lottning mellan de övriga nioLäs mer: breederscourse.com Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan