Subject: Olevererbart:: Bot och Bakker – men finalplatser kvar

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 08:25:15 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Det gick inte att hitta den angivna e-postadressen. Kontrollera mottagarens e-postadress och skicka sedan meddelandet igen. Kontakta e-postadministratören om problemet kvarstår.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: EX16.anslutning.se

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Ursprungshuvuden:

        __CP_MEDIA_BODY 0.000000, __CT 0.000000, __CTYPE_HAS_BOUNDARY 0.000000,
        __CTYPE_MULTIPART 0.000000, __CTYPE_MULTIPART_ALT 0.000000,
        __DATING_PHRASE 0.000000, __EXTORTION_MALWARE 0.000000,
        __EXTORTION_PORN 0.000000, __FRAUD_MONEY_DENOMINATION 0.000000,
        __FRAUD_WEBMAIL 0.000000, __FRAUD_WEBMAIL_FROM 0.000000,
        __FRAUD_WEBMAIL_REPLYTO 0.000000, __FROM_DOMAIN_NOT_IN_BODY 0.000000,
        __FROM_GMAIL 0.000000, __FROM_NAME_NOT_IN_BODY 0.000000,
        __FUR_HEADER 0.000000, __HAS_FROM 0.000000, __HAS_HTML 0.000000,
        __HAS_LIST_HEADER 0.000000, __HAS_LIST_UNSUBSCRIBE 0.000000,
        __HAS_MSGID 0.000000, __HAS_REPLYTO 0.000000, __HEADER_ORDER_FROM 0.000000,
        __HELO_LOCALHOST 0.000000, __HELO_LOCALHOST2 0.000000,
        __HIGHBIT_ASCII_MIX 0.000000, __HREF_LABEL_TEXT 0.000000,
        __HTML_AHREF_TAG 0.000000, __HTML_BAD_END 0.000000,
        __HTML_STYLE_DEF_HIDDEN 0.000000, __HTML_TAG_CENTER 0.000000,
        __HTML_TAG_DIV 0.000000, __HTML_TAG_TABLE 0.000000, __HTTPS_URI 0.000000,
        __HTTP_IMAGE_TAG 0.000000, __IMP_FROM_FREEMAIL 0.000000,
        __INT_PROD_TV 0.000000, __LEGIT_LIST_HEADER 0.000000, __MIME_HTML 0.000000,
        __MIME_TEXT_H 0.000000, __MIME_TEXT_H1 0.000000, __MIME_TEXT_H2 0.000000,
        __MIME_TEXT_P 0.000000, __MIME_TEXT_P1 0.000000, __MIME_TEXT_P2 0.000000,
        __MIME_VERSION 0.000000, __MSGID_32HEX 0.000000,
        __MSGID_DOMAIN_NOT_IN_HDRS 0.000000, __PART_TYPE_HTML 0.000000,
        __PORN_PHRASE_15_0 0.000000, __PRECEDENCE_BULK 0.000000,
        __REPLYTO_GMAIL 0.000000, __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ACC 0.000000,
        __REPLYTO_SAMEAS_FROM_ADDY 0.000000, __REPLYTO_SAMEAS_FROM_DOMAIN 0.000000,
        __SANE_MSGID 0.000000, __STOCK_PHRASE_7 0.000000, __STYLE_RATWARE 0.000000,
        __STYLE_RATWARE_NEG 0.000000, __STYLE_TAG 0.000000,
        __SUBJ_ALPHA_END 0.000000, __SUBJ_ALPHA_END2 0.000000,
        __SUBJ_ALPHA_NEGATE 0.000000, __SUBJ_HIGHBIT 0.000000,
        __TAG_EXISTS_BODY 0.000000, __TAG_EXISTS_HEAD 0.000000,
        __TAG_EXISTS_HTML 0.000000, __TAG_EXISTS_META 0.000000,
        __TO_MALFORMED_2 0.000000, __TO_NO_NAME 0.000000, __URI_IN_BODY 0.000000,
        __URI_NOT_IMG 0.000000, __URI_NO_MAILTO 0.000000, __URI_NO_WWW 0.000000,
        __URI_NS 0.000000, __URI_NS_NXDOMAIN 0.000000, __URI_WITH_PATH 0.000000,
        __WEBINAR_PHRASE 0.000000
Date: Thu, 19 Sep 2024 08:25:06 +0200
Subject: Bot och Bakker =?utf-8?Q?=E2=80=93?= men finalplatser kvar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>

Subject: Bot och Bakker – men finalplatser kvar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 08:25:06 +0200

News from
 Breeders CourseBot och Bakker – men finalplatser kvarErwin Bot är ett nygammalt tillskott bland Jägersros tränare. Och han tar för sig rejält. Nu kvalade han in Pele Boko till finalen av Breeders Course där en halv miljon väntar vinnaren.Pele Boko gjorde karriärens andra start, 2-åringen dundrade runt på 1.13,6 och det såg inte helt utsålt på den tiden.– Han gör det mycket bra, i debuten fick han stryk mot en riktig champion (Philippe Allaires Gino Strabliggi).Nu blev det alltså ledningen och trots att Peaky Blinder Boko kunde smyga med bakom så kunde Bot’s talang glida undan.För några år sedan var Erwin Bot tränare på Jägersro, men valde att flytta hem. Nu är han alltså tillbaka med ett 20–tal häst som finns stationerade hos Martijn de Haan och Patricia van det Meer strax utanför Sjöbo. Och framgångarna har kommit.– Nu hoppas jag att han kan hålla den här formen till finalen, då kan han vara långt fram.I uttagningsloppet för ston var det Greta Jet som också imponerade från ledningen.– Hon var tvåa i uttagningsloppet på Wolvega och var därmed klar för finalen, men vi visste också att hon behövde ett lopp och valde att åka hit. Nu blev det perfekt, när ni nu vann är vi garanterade ett bra spår i finalen. Med sig till finalen tog hon Magic Jewel (Johan Untersteiner).– Jag hoppades innan loppet att vi inte tagit oss vatten över huvudet, men det gick ju bra, sa Johan – som inte startar 2-åringar speciellt ofta – efter andraplatsen.De två finalerna avgörs onsdagen den andra oktober, båda med en halv miljon till vinnaren. Bland hingstar och valacker har fyra hästar kvalat in, bland stona fem. Så det finns platser kvar för de som anmäler på poäng.Och då gäller följande: Startanmälan: senast torsdag 26 september kl. 09:00. Hästar i utländsk träning senast kl.09:00 vardag före startanmälan.PS: Notera att det är sex priser i finalerna enligt prisskalan: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000. Totalt en miljon. Läs mer: breederscourse.com Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan