Subject: Olevererbart:: Fördjupningskurs om byggnaders energianvändning och hur man når bra energiprestanda

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 08:08:04 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 195.245.231.42)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-14.tower-541.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.84 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Mon, 16 Sep 2024 08:06:04 +0200
Subject: =?utf-8?Q?F=C3=B6rdjupningskurs?= om byggnaders
 =?utf-8?Q?energianv=C3=A4ndning?= och hur man =?utf-8?Q?n=C3=A5r?= bra
 energiprestanda
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?b1hCSjA5cThxZ2xNcld4amdBaGZkY1FGY1FwZ3V1UTdReXRKREJENUl4eGha?=
 =?utf-8?B?d212YnJZV0NzclRYM3hFdGluamZES01TSDk2cDJMd3dwRzhHaWxOM0JxRWxT?=
 =?utf-8?B?R2N1UEFyVEg0N2gzaXhJTkRlU3dQVTRxTDRETUJKN2xIdGYwWjlRNU5lb3pE?=
 =?utf-8?B?TnFzR2M0SFVmbTlJNmFyTWlHZHVEZGMvSXc2alFOclFQaEZSSTFoY2hQdFZ3?=
 =?utf-8?B?cXJpRUFWeUZLK3VuVzMwOW5sZmwzb0VqRVRxU1Rqckt4cC84bDg5dTN0QVRo?=
 =?utf-8?B?Y290dzFUSmw2UlllUGxFQVN6bW1DQVBYU0lyQkNXeHVvVW05QWQxc2ZGTnpM?=
 =?utf-8?B?NEJOVXAyTVlEeWhXLzd6S2RlS2llVFlyVGpWY3dsdTZwVm1USkZMMno3OHl6?=
 =?utf-8?B?c3lkSDY3T3FHVHdVWjJ2RnEra1QwSDVtMS84dTFRTHJIbTA1ZmNOd1RKaWk3?=
 =?utf-8?B?Q1ZpRUFvNGNnWGJVR3p3OEtwR0hTTy9UdmEzNHZHS05UVDA1Z3gvL1VkNmVC?=
 =?utf-8?Q?cPiWGb6dGT7sXZ+amZD9XWl2N0oEla?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:(13230040)(31092699021)(3072899012)(4022899009)(2092899012)(12012899012)(82310400026)(35042699022)(69100299015);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 16 Sep 2024 06:07:56.7172
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: f556de7c-be96-4e82-a1f2-08dcd615e8c9
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: AM4PEPF00027A67.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVYP280MB0892
X-OrganizationHeadersPreserved: GVYP280MB0892.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Fördjupningskurs om byggnadersenergianvändning och hur man når bra energiprestanda
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 08:06:04 +0200

Energiprestanda i energiberäkning och projekteringFördjupande kurs om vilka faktorer som påverkar en byggnads energianvändning och hur man uppnår bra energiprestanda i energiberäkning och projektering