Subject: Olevererbart:: NY KURS: Klimatpåverkan från installationer

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 08:20:47 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 195.245.230.106)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-6.tower-561.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.85 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Mon, 6 May 2024 08:03:39 +0200
Subject: NY KURS: =?utf-8?Q?Klimatp=C3=A5verkan_fr=C3=A5n?= installationer
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?R3FZdHFNRHVkcUZaZ2k1R3lodFlFT2RhWDIvMjM5SC96dE8rMWxYRDQzMjBR?=
 =?utf-8?B?RDZRc2RhY09YRjBrZ05NM3YreThPajVGSWcxOWNOVkRJSTR6TzdiT2F4Rk9I?=
 =?utf-8?B?TUUzdmtOKzJWQVAxRFF1Y3dBMFR6UzRVZkt3azh3bC9NZTI5aXUvZ3ZDTURy?=
 =?utf-8?B?OWEwVmZzNkNNOVRwQUh6RjdvYTNrd1JzN0ZQa1JJekFXeXY4U3NGd1BPb2Ey?=
 =?utf-8?B?SnA4dHRnME9HMEJtODQ5T3FPdDFEcVMvQXRxeGk4NXBsSnNQZ1BqMlB5cXRJ?=
 =?utf-8?B?K3ZPU09Uc0tScXBFQ0hvN2xnV2V6eFYvQlFLUnF1VnEzVmZDSmZWYUlPb2VS?=
 =?utf-8?B?by9PYjlkS2NJN1lBWHRvdHVWbDc2TEJjMTRXSVpKQnBvUnRFa2tKSHBFOWJ5?=
 =?utf-8?B?d2dJcFFEb1pRT1FDZ0E9PQ==?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:(13230031)(82310400017)(35042699013);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 06 May 2024 06:20:11.4359
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: ec4633cf-d39b-44e1-10b3-08dc6d9495c6
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: AM2PEPF0001C709.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GV3P280MB0177
X-OrganizationHeadersPreserved: GV3P280MB0177.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: NY KURS: Klimatpåverkan från installationer
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 08:03:39 +0200

Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkan 
och hur dessa beräknas.