Subject: Olevererbart:: André Persson ny kursledare för "Klimatberäkning i praktiken"

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 08:21:08 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 195.245.230.41)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-15.tower-561.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.85 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Mon, 22 Apr 2024 08:19:32 +0200
Subject: =?utf-8?Q?Andr=C3=A9?= Persson ny kursledare
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_=22Klimatber=C3=A4kning?= i praktiken"
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?SVcxNEdDa2VmcHdZT09tM0FxaS8xbGVYa2VBRlZBVEs1a1NpWENKNWFQZVVO?=
 =?utf-8?B?dzNhQUZmMEJVaXpheWFVMWtKbnVkZUwxN0o4N0xhZWZCdWpDank1azltUTA4?=
 =?utf-8?B?NXJjSnlpRDhHUWp3MDdibHE0K0JvOEVSY2tpcEpKRnNOSUhnNTlEY3BTODFu?=
 =?utf-8?B?eUpCWitza2wxdW5XeFFZQlFaLzNJR0ZvelpiTTBrLzI5VlZ0M095cWk4SzNY?=
 =?utf-8?B?U0xzRS9teEIyeFRvMGhYSkNCTjQ3bVVGQURPYXpyZUQvc09nQVJMUU5aSDJC?=
 =?utf-8?B?NDJuby9QMUltakdqZjFOYXNZZk9Yc3Nmdk5vNzJIcUNrUHUrVGRQTDV3QVNH?=
 =?utf-8?B?cHk3SWlFTWI3NE1SYnBMeUxGMFcwTFpoSVdZTnNaV28zMTcybmxHVGJZNFpX?=
 =?utf-8?B?bnlMWjR2UWhISzVQZkk4NnhPVVNTWW13SDRhWmI1aFVHZDE1SWhPSmJrTzNr?=
 =?utf-8?B?dGYrZkFBK2Y3MXRHK1U3b2laK1VxM2loTENmSG1hYm9sVGtBYlIzUWc3amVr?=
 =?utf-8?Q?OzJMB+Ays=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:(13230031)(82310400014)(4143199003);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Apr 2024 06:21:05.5929
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: e341e032-f2e2-4783-9289-08dc62946453
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DB5PEPF00014B95.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVZP280MB0092
X-OrganizationHeadersPreserved: GVZP280MB0092.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: André Persson ny kursledareför "Klimatberäkning i praktiken"
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 08:19:32 +0200

André Persson är en av landets ledande LCA-experter och kliver nu in som kursledare för vår utbildningKlimatberäkning i praktikenI sin yrkesroll har André möjlighet att följa projekt från idé till färdig byggnad varav flera blivit NollCO2-certifierade. Idag är han LCA-ansvarig och Sverigechef på Catalyst Group, men många känner honom från hans tidigare tjänster som hållbarhetsspecialist på Skanska och PE Teknik & Arkitektur.