Subject: Olevererbart:: NY KURS: Klimatpåverkan från installationer

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 08:28:06 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.43)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.43)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 195.245.230.106)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-8.tower-561.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.85 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Mon, 15 Apr 2024 08:26:11 +0200
Subject: NY KURS: =?utf-8?Q?Klimatp=C3=A5verkan_fr=C3=A5n?= installationer
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?cWswZmx4QlZYUXNMVTEzdmdELzN4QmtmVXZtUFZKM25EU2pWbVNpQkt2YUVT?=
 =?utf-8?B?M00zRVZpWUNvdFlIek51amhjcFQzYUR0ZzViYXFJTFhYRUhDQTFBdU5UbFFq?=
 =?utf-8?B?WlBteDMyQlc3MjA5Y1JqTEx1SUFBNldubDMwb3RpdG1KS1BVM2xZZkNKQkc2?=
 =?utf-8?B?R0FHSkp2ZmFCeWR2N244MjdsQWJyYUlLNXFhQW5ibElGdUxRUHhoZ2w4TjVQ?=
 =?utf-8?B?dDFvS013c285cmNJcTZ2OHpPbzlJMGdoOFBqY1JsYmQxdWVObERuLzhualFW?=
 =?utf-8?B?K1BBbUhOL3d4VHA3Wjl2bmxxVGNVakRHdHlPdkp0Q3BCYTBiS0tQR29MY3pQ?=
 =?utf-8?B?RDBRSzNTc3pVRUlWOEdsTEs1M1hpdDN5aVRGMk1rbzhmdDk2YmNPS1U4NW53?=
 =?utf-8?B?NkkxRHdzNkVLK25YMXc9PQ==?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.43;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-43.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 15 Apr 2024 06:28:04.3354
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: b3beeb79-a7ef-48ed-0b5e-08dc5d1534f8
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.43];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DB3PEPF00008860.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVZP280MB0476
X-OrganizationHeadersPreserved: GVZP280MB0476.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC012.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: NY KURS: Klimatpåverkan från installationer
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 08:26:11 +0200

Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkan 
och hur dessa beräknas.