Subject: Olevererbart:: Lär dig hantera köldbryggor och minska energiförlusterna

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 08:30:18 +0200

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.43)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 85.158.142.152)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-10.tower-731.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.85 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Mon, 8 Apr 2024 08:13:45 +0200
Subject: =?utf-8?Q?L=C3=A4r?= dig hantera =?utf-8?Q?k=C3=B6ldbryggor?= och
 minska =?utf-8?Q?energif=C3=B6rlusterna?=
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?Q3N2V2g3SHhEUjZCZmFCbnBkUFhzQmZhVlI5OERpN1lvNFF2ZUFob1ViaFEy?=
 =?utf-8?B?RlNyUkl3U083S2VnV3NEdXVvNmFkR0syY3E3MjNqdVNmWjMwbG9tbjl0bjky?=
 =?utf-8?B?WlFKSGtJZG1VTzNsNnBJcmJpYU9qMkIvOFJlS3dPT01PSlhlRW9CTXpPdHdD?=
 =?utf-8?B?Uks3ODNzYmJlY3p0UHMrWWoxZm1BVWRwd0UvT3ZDTkJCS2VzZ1pkbTNmZGVJ?=
 =?utf-8?B?MFZ5RWhDOVVUQi9sVkU5d20vMnZ4dEJqc0NzZWg2WVBqdnRaeDF3WTVZQXAz?=
 =?utf-8?B?WkRQU2ZLd0VGQ0tPVGxra29LOHJsdVp2cFVzVXZZRFQzK1JzZTlQVmJVZ3Yz?=
 =?utf-8?B?ZHYxTGF1RHVWREh1aVBMc3BVUGFQT0pSeHZQVEs5TUhrZDZ5bkR4SWZoaUYv?=
 =?utf-8?B?R08rbzhCWnIrUnZ3S0E9PQ==?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.43;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-43.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 08 Apr 2024 06:30:16.3227
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: ce2afbfe-86e9-429f-3d28-08dc57955ac4
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.43];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: AM3PEPF0000A798.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVYP280MB0509
X-OrganizationHeadersPreserved: GVYP280MB0509.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Lär dig hantera köldbryggor och minska energiförlusterna
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 08:13:45 +0200

Köldbryggor i energiberäkning och projekteringKurs om hur man hanterar köldbryggor i energiberäkningar samt hur 
man minskar energiförlusterna med ändrade konstruktionslösningar.