Subject: Olevererbart:: Kurs: Köldbryggor i energiberäkning och projektering

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:37:54 +0100

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=softfail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=srs.domeneshop.no; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=softfail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=srs.domeneshop.no; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=softfail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=srs.domeneshop.no; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=softfail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=srs.domeneshop.no; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=softfail (sender IP is 85.158.142.153)
 smtp.mailfrom=srs.domeneshop.no; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-10.tower-731.messagelabs.com: domain of srs.domeneshop.no
   designates 194.63.252.24 as permitted sender)
   smtp.mailfrom=srs.domeneshop.no; dkim=none (message not signed);
   dmarc=none (no record) header.from=svenut.se
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:20:39 +0100
Subject: Kurs: =?utf-8?Q?K=C3=B6ldbryggor?= i
 =?utf-8?Q?energiber=C3=A4kning?= och projektering
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
        *  0.1 MIME_HTML_MOSTLY       BODY: Multipart message mostly text/html MIME
        * -0.0 T_SCC_BODY_TEXT_LINE   No description available.
        *  1.5 X_MID_SWIFT_SPAM_008   Spam generator used for composing message
 =?utf-8?B?a1dtYzZMcEVEb0xqNlREbXFUQ0gvc1Y2TGx5eTUvSXBIZEpMaHhZMXZKUmlX?=
 =?utf-8?B?dGZ1ZjVYZGZscEE0bTk3WFdIamVSOWNVZk0zR0dYeVpaN1JHUWtYczEwT2xh?=
 =?utf-8?B?QnFQQWpFYitGWG54L3c0dVVnK24xZGZTY0dLdmw4Qi81U2J0YWFCZ2dwL2lL?=
 =?utf-8?B?bWdEZ3c3ZlVYRktabXVBd2RubWVuTHExd2ZEalgrMFI5bWc4U1plSjJnMXZQ?=
 =?utf-8?B?UEdCbEIvbkdzelBWd1JCQ09TMXdkSHVYS2pNcTdhaTFSL1lrVVBwSmpoSThN?=
 =?utf-8?B?NXBtQlM5K3ZnZU9KRWVBbUdBKzd1R1lNdkM1QUkxQnFCd1dvVlRIYmFVTU51?=
 =?utf-8?Q?r4BG3cJFkz+WJncG1dQVrmCZ0yCJuDz1FBR9o?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 07 Mar 2024 11:37:20.4095
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: a28fa5f8-fe07-4c21-3b6a-08dc3e9af31f
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DB1PEPF000509F2.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVZP280MB0585
X-OrganizationHeadersPreserved: GVZP280MB0585.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Kurs: Köldbryggor ienergiberäkning och projektering
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:20:39 +0100

Köldbryggor i energiberäkning och projekteringKurs om hur man hanterar köldbryggor i energiberäkningar samt hur 
man minskar energiförlusterna med ändrade konstruktionslösningar.