Subject: Olevererbart:: Kurs: Köldbryggor i energiberäkning och projektering

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:36:54 +0100

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 195.245.230.106)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-2.tower-561.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.87 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:20:15 +0100
Subject: Kurs: =?utf-8?Q?K=C3=B6ldbryggor?= i
 =?utf-8?Q?energiber=C3=A4kning?= och projektering
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?a2dwa2VQZW5hTEwvSXBXUmZJY1l0RG1WNlE1SmtmblhLUWhJN0h6elpxMWI0?=
 =?utf-8?B?ZEFpTjVHTmZKenRYeUZkVDltcUl5RGQyK0NmUVJNS2JVV1ZGZE10dm11cUtK?=
 =?utf-8?B?Y2ozSDJYYTVKUmNGR3ZsTHlLQ2JpTFFVenEyWFVvQU1YYjZMV2l4QjM2cmVt?=
 =?utf-8?B?QmhxVEU1cjFxUXZWVEdjalRiVTJpaGlmTllQWnhLbVp2aVRWNWdWNEFrV2Zo?=
 =?utf-8?Q?umQyJCzWn/xufb1Ys1HKEmRnDMKmOngSgkkJJzfJGM=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 07 Mar 2024 11:36:20.2776
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 44ddbd8c-4785-4e9b-9cde-08dc3e9acf4c
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DB1PEPF00039230.eurprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVZP280MB0153
X-OrganizationHeadersPreserved: GVZP280MB0153.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Kurs: Köldbryggor ienergiberäkning och projektering
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:20:15 +0100

Köldbryggor i energiberäkning och projekteringKurs om hur man hanterar köldbryggor i energiberäkningar samt hur 
man minskar energiförlusterna med ändrade konstruktionslösningar.