Subject: Olevererbart:: Kurs: Köldbryggor i energiberäkning och projektering

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:36:31 +0100

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 85.158.142.42)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-14.tower-731.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.84 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:20:36 +0100
Subject: Kurs: =?utf-8?Q?K=C3=B6ldbryggor?= i
 =?utf-8?Q?energiber=C3=A4kning?= och projektering
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?bngzWE1NMmgxTnZtUnFSWlczNVQxSGYzaTMyb09pYUpnYWJTd3NycTViRllQ?=
 =?utf-8?B?a2lMMm5jYlJ0TWhTWklHeVR3YjBFemxBNkxPNWRiV1NRZGRhT09rU25FRXpn?=
 =?utf-8?B?RDg0K2gvaHdlaUtzemFTUVhBNFRWakpHMVdGVGcxTzBaMGxIT213dm9xRFlN?=
 =?utf-8?B?Z0N1cHZQak4xQXdUaTJLR0FUS0hCODZnUUZGQldCcXpIbkNNdVYzQlhRVlVL?=
 =?utf-8?Q?9KMkcIiOfVJb2XmhFv06lu1iBrkr6v/S8Qreoise/0=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 07 Mar 2024 11:36:30.6126
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 0c55bb40-2e20-4352-37e9-08dc3e9ad573
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: AM3PEPF0000A799.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVYP280MB0272
X-OrganizationHeadersPreserved: GVYP280MB0272.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Kurs: Köldbryggor ienergiberäkning och projektering
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 12:20:36 +0100

Köldbryggor i energiberäkning och projekteringKurs om hur man hanterar köldbryggor i energiberäkningar samt hur 
man minskar energiförlusterna med ändrade konstruktionslösningar.