Subject: Olevererbart:: Introduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 08:31:08 +0100

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 195.245.231.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-9.tower-541.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.84 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Mon, 5 Feb 2024 08:15:20 +0100
Subject: Introduktionskurs om byggnaders =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?cUxOWjk4ZkFOR0RMc0pNZUV4RmxkUU1rZDB6WHc2bzNyVlJUQXZJZHZhSVVF?=
 =?utf-8?B?b2VOL2ppVmZMblFQdVJhT0FzajhsZ3FQVmM2WldtN1BXVjdVcTFWNThlWklh?=
 =?utf-8?B?bmdvOHRvMzBWSDhLeWZIV0hTdzlETWxFb0JGUkZGTlVmalczbWsybGpRbjJ3?=
 =?utf-8?B?K2V0ZnVnOERNcTZrajl2VmpSTTA3blM0eWo0R2FZeXdSR3llRWR0R0ppc0FQ?=
 =?utf-8?B?U3JybXFHaUthcEtQZllDMmxXOW1BPT0=?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 05 Feb 2024 07:31:06.0882
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: d77dd4ed-c2c7-43a3-3acd-08dc261c6a27
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: AM2PEPF0001C709.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVYP280MB0142
X-OrganizationHeadersPreserved: GVYP280MB0142.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Introduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 08:15:20 +0100

Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatdeklarationen - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck