Subject: Undeliverable: Booking Contract

From: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 14:03:47 +0100

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The email address you entered couldn't be found. Please check the recipient's email address and try to resend the message. If the problem continues, please contact your email admin.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: wexc010.uw.lu.se

[email-masked]
Remote Server returned '550 5.1.10 RESOLVER.ADR.RecipientNotFound; Recipient not found by SMTP address lookup'

Original message headers:

Date: Fri, 2 Feb 2024 14:02:48 +0100
Subject: Booking Contract
From: Offspring International <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?a2RVTnhualBWRjBWSVF6QUpNdzVUNUhmbW9RRWZRbkhBRlRzOWw0ZlpRZklw?=
 =?utf-8?B?UGdrb0pHcUVXcGpOeUlYZXU3N3hJRW9FUzVZU3N4R1IrT2Z4T1kxOERGNFJN?=
 =?utf-8?B?b2kza1p6R2VRcTlqTjVDdndTbjhaS0s0OTZkZmZGSkhYY1dIdFpCK0EzREwy?=
 =?utf-8?B?eC9pdDZrZDhvaWVpUEYxWnZiQVNkWmsvMkZtVDFNZXE1Zk9kRVlvUy9XVUhZ?=
 =?utf-8?B?MjZ2aUxhL0Fna3VkdzZTNzB6VXNwRnhlMzNsRXpRK2NIanAvalhMZk1XY3VS?=
 =?utf-8?B?YkJ5Mnp0STZQSW5YR0tTaWZJaUt1S1FEMUtmYVJjcXg4dHlCWis4cWNVdlZ1?=
 =?utf-8?B?WHZLVWtKeUNHSVVhQ3UxaVpsUnV3RkVYQVlveXhpMTRsZnFqRUxNT3JuenRv?=
 =?utf-8?B?UFNhSG4xMkp2ZTBVQ1lrVHVvSzR2V01BSXhKaUM0aUJqMFM3VGU0dXcxanhs?=
 =?utf-8?B?NSs5a2dYbzNMeVplR3FjVnlzVmxyVXU0YTlUVUFGZGVxU3czMU9PQnI3UE5L?=
 =?utf-8?Q?r23NXYoUo=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:85.118.203.85;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:kappa.post.nuhet.se;PTR:kappa.post.nuhet.se;CAT:NONE;SFS:(13230031)(4636009)(451199024)(42882007)(3480700007)(7126003)(9686003)(956004)(26005)(336012)(356005)(83170400001)(6266002)(7596003)(166002)(7636003)(7246003)(28085005)(108616005)(5660300002)(8676002)(1096003)(3450700001)(24736004)(33964004)(7116003)(6916009)(6966003);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 02 Feb 2024 13:02:48.8967
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 98f01064-77e9-4b57-b3e5-08dc23ef41f0
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 7aa68094-6104-41a6-b443-d4b52451f617
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DU2PEPF00028D02.eurprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GV3P280MB1061
X-OrganizationHeadersPreserved: GV3P280MB1061.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: wexc008.uw.lu.se
X-CrossPremisesHeadersFiltered: wexc008.uw.lu.se
X-OriginatorOrg: LundUniversityO365.onmicrosoft.com

Subject: Booking Contract
From: Offspring International <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 14:02:48 +0100

Tack för din bokning till Tactical Landing. Härmed översändes en pdf-fil med bokningskontrakt och allmänna bestämmelser. Obs! Printa ej dubbelsidigt.

Vi ber dig att noga läsa igenom allmänna bestämmelserna, komplettera och underteckna kontraktet samt returnera kopian till oss snarast. Det går även bra att scanna kontraktet och maila den till oss. Efter det att vi har mottagit fakturalikviden, inom angiven tid, kommer en kopia av kontraktet att återsändas till dig, undertecknat av oss.

Om du inte kan se den bifogade filen, klicka på följande länk för att ladda ner den: Booking No. 23857

Vänliga hälsningar

Adam Nilsson

Offspring International AB

Nordenskiöldsgatan 11a

211 19 MALMÖ

Mobil: +46 (0)735 123 995

[email-masked],

www.offspringab.com