Subject: Olevererbart:: NY KURS: Så minskas klimatpåverkan i befintliga byggnader

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 08:32:18 +0100

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 195.245.230.106)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-6.tower-561.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.86 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Tue, 16 Jan 2024 08:15:41 +0100
Subject: NY KURS: =?utf-8?Q?S=C3=A5?= minskas
 =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?= i befintliga byggnader
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?WWptWis2OE5FYVJUa2ZBSkZJdWQ0T1R4SXFrTDUzRmM2N1JPYnJHNHlGUjhM?=
 =?utf-8?B?NHJ5ZlJVNnhvUzNCLzB2MXErbnFRQW1DdHlGc2NSYm52Uzc3NmN0cWo5encv?=
 =?utf-8?B?aVNCSlFQNWFGV21vMXRmNUpHazVKRWVyY3Jyc1ZpbEhDTTVDZ0l6L3FzWXla?=
 =?utf-8?B?dGlBeXBUYW1iM0hnNjdxUk1pQlB1Q1JjbDI4QnhkZ1UyOUVPUE1BQkQ2OEM0?=
 =?utf-8?B?S1VlL1R2YmhMMHV3UFFKdVhHRHFBPT0=?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 16 Jan 2024 07:31:41.7893
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 2331e986-5f5b-4a8c-8eaa-08dc16652f30
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DU6PEPF0000B622.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GV3P280MB0148
X-OrganizationHeadersPreserved: GV3P280MB0148.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: NY KURS: Så minskasklimatpåverkan i befintliga byggnader
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 08:15:41 +0100

Så minskas klimatpåverkan i befintliga byggnaderKurs om hur klimatpåverkan i drift och förvaltning av befintliga byggnader 
kan minskas med åtgärder vad gäller energianvändning, materialval, avfall, vattenanvändning och utemiljö.