Subject: Olevererbart:: Kurs om energianvändningen klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 08:32:21 +0100

Det gick inte att leverera till följande mottagare eller grupper:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
Ett fel inträffade när det här meddelandet skulle levereras. Försök att skicka meddelandet igen senare.

Följande organisation avvisade meddelandet: Z47SXC012.corp.bravida.com.

Diagnostisk information för administratörer:

Genererande server: Z47SXC010.corp.bravida.com

[email-masked]
Z47SXC012.corp.bravida.com
Remote Server returned '554 5.4.12 SMTP; Hop count exceeded - possible mail loop detected on message id <[email-masked]>'

Ursprungshuvuden:

Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.43)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.43)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 84.17.219.44)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;
Authentication-Results-Original: spf=fail (sender IP is 85.158.142.153)
 smtp.mailfrom=post.nuhet.se; dkim=none (message not signed)
 header.d=none;dmarc=none action=none header.from=svenut.se;compauth=none
 reason=405
Authentication-Results-Original: mx.messagelabs.com; spf=pass
   (server-15.tower-731.messagelabs.com: domain of post.nuhet.se designates
   85.118.203.84 as permitted sender) smtp.mailfrom=post.nuhet.se;   dkim=none
 (message not signed); dmarc=none (no record)   header.from=svenut.se
Date: Mon, 20 Nov 2023 08:15:27 +0100
Subject: Kurs om =?utf-8?Q?energianv=C3=A4ndningen_klimatp=C3=A5verkan?=
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?UlRIZk1UM0Q0K2FYS1pDWXFWZzFDSE9ZNlVTTHlXcEhxd1U2aXVRWnhaQU5o?=
 =?utf-8?B?RkF2RkMvdGRHdFpMNmxqbFg2ZWVuTFp2UlRENU1SUVNpbzg0cHIwYys5VUFo?=
 =?utf-8?B?TmxnUTJDS0tQbkxYVmZTeEVHclNBZTlrVHd5OGRYNEtxajdad0tEY3VMYTFR?=
 =?utf-8?Q?fGfk/vhcRUIPTkua6dD65bCa8o5QKtUzjceIAXasgmzz?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:84.17.219.44;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:mail.Bravida.net;PTR:host-84-17-219-44.telecomputing.se;CAT:NONE;SFS:;DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 20 Nov 2023 07:31:48.3272
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 4b212558-908e-4e95-6ab1-08dbe99ac18a
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalAttributedTenantConnectingIp: TenantId=6a6fd072-34e1-443b-b5a2-2b9bfdacd6e7;Ip=[84.17.219.44];Helo=[mail.Bravida.net]
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: DU6PEPF0000A7E4.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: HybridOnPrem
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: MM0P280MB0053
X-OrganizationHeadersPreserved: MM0P280MB0053.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM
X-CrossPremisesHeadersPromoted: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: Z47SXC011.corp.bravida.com
X-OriginatorOrg: bravidagroup.onmicrosoft.com

Subject: Kurs om energianvändningen klimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Nov 2023 08:15:27 +0100

Energianvändningens klimatpåverkanKurs om klimatpåverkan från byggnaders energianvändning och hur denna post hanteras i klimatberäkningar. Med fördjupning i Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2.