Subject: Undeliverable: Nyhetsbrev V.22

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 May 2023 07:01:51 +0100

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
A communication failure occurred during the delivery of this message. Please try resending the message later. If the problem continues, contact your email admin.

The following organization rejected your message: DB5EUR02FT045.mail.protection.outlook.com.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DCEMA100EXC04.corp.pbwan.net

[email-masked]
DB5EUR02FT045.mail.protection.outlook.com
Remote Server returned '550 5.4.1 Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281) [DB5EUR02FT045.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com 2023-05-30T06:01:51.320Z 08DB6051367D4C0C]'

Original message headers:

Date: Tue, 30 May 2023 08:00:58 +0200
Subject: Nyhetsbrev V.22
From: Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>
Reply-To: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
 =?utf-8?B?aWRNQjVoanN1V0Z5OCtOVE52UUVGYVFQMW45NEROK1EySWpJME9JMWhQS0pV?=
 =?utf-8?B?SU9HSHh3VHlBOVFpZXFqUitxVVZ5S21BcGRmakUxWktvTFBIbnIzamdFMFlo?=
 =?utf-8?B?RG5JMGVYeTIxSDd0cnc2aXFNdmtHMVVWcUlxT0k3QStQTUVGdkpkZnE5cEVU?=
 =?utf-8?Q?j5Nx1gDQErGVrkNqPxaLTZ0=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:85.118.203.85;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:kappa.post.nuhet.se;PTR:kappa.post.nuhet.se;CAT:NONE;SFS:(13230028)(4636009)(286005)(451199021)(1690799014)(6966003)(9686003)(3450700001)(6266002)(19627405001)(956004)(7126003)(336012)(426003)(26005)(34756004)(76236004)(33964004)(24736004)(1096003)(108616005)(8676002)(7636003)(7596003)(356005)(166002)(7246003)(6916009)(1406899024);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 30 May 2023 06:00:58.8878
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 2e82cba3-1c2a-49e5-73dd-08db60d33d8b
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 3d234255-e20f-4205-88a5-9658a402999b
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: VI1EUR02FT019.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DB3PR05MB10017
X-OrganizationHeadersPreserved: DB3PR05MB10017.eurprd05.prod.outlook.com
X-CrossPremisesHeadersFiltered: DCEMA100EXC04.corp.pbwan.net
X-OrganizationHeadersPreserved: DCEMA100EXC04.corp.pbwan.net
X-CrossPremisesHeadersFilteredByDsnGenerator: DCEMA100EXC04.corp.pbwan.net

Subject: Nyhetsbrev V.22
From: Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 May 2023 08:00:58 +0200

Nyhetsbrev v.21Solen har börjat titta fram och värmen har äntligen börjat komma! Nedan har ni en liten uppdatering på vad som händer på Hylliekrokens golfcenter och det är mycket!ButikVi har fått in många nya sommarkläder från både Puma och Footjoy! Med sommarkläderna så kommer det även kampanjer! Just nu får du två stycken av utvalda Footjoy pikéer för 999kr (Ord 1298kr)Om du vill ha matchande shorts kan du nu köpa Footjoy shorts för 599kr istället för 799kr!Vi har ännu mer sommarkampanjer inne. Vid köp av två dussin Titleist tourspeed eller toursoft så får du en kylväska på köpet som är perfekt att ha med sig ut på golfrundan. Fyll den med kall dryck och avnjut det under rundans gång. Obs. begränsat antal kylväskor finns hemma.Alla som köper klubbor hos oss får 10% av klubbköpet i rangebollar att träna in klubban/klubborna med! Vi har ett väldigt brett sortiment av Titleist, Cobra, Ping, Taylormade och Callaway hemma, både i butik och i studion. Vill ni testa något och se vad nya klubbor kan göra för ditt spel! Boka in din custom fitting med oss redan idag antingen via denna länken eller genom att kontakta oss på 040-161850 eller [email-masked] nu har vi kampanj på alla Rogue woods och järnklubbor. Upp till 20% rabatt.TräningsverksamhetenKurschemat framöver är späckat med många nya och återkommande kurser. Våra populära nybörjarkurser har vi igång varje helg i juni och juli. Vi har en ny kurs som har fokus på ert närspel som startar också! Nedan ser ni de kommande kurserna och på följande länk kan ni se hela vårt kursutbud "Klicka här"- Bunkerkurs med Magnus 28 maj (fåtal platser kvar)- Nybörjarkurs - En helg 3-4 Juni Nicolaj- Puttningskurs 1-3m Magnus 3/6- Woods och hybrid kurs Nicolaj 4/6- Närspelskurs 5, 19, 26 Juni och 3e juli Magnus- Seniorträning 60+ 5/6,19/6,26/6 3/7 Magnus- Mot bättre golf hcp 11-29. 7,14,21,28 juni Nicolaj- Dam träning 8,15,22,29 Juni NicolajKlicka här för att komma till anmälan till alla kurser och privatlektionerFootjoy demodagFootjoy kommer på besök och kör ett av sina populära skoevent den 1 juni mellan 14-18 där du kan testa alla deras modeller i alla storlekar och läster! Att Footjoy kommer på besök innebär också fina erbjudande i butiken där du under bara denna dagen får 20% rabatt på hela Footjoys sortiment.