Subject: Read instruction

From: James <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Mar 2023 08:38:46 +0300

Jag har daliga nyheter for dig.

For nagra manader sedan fick jag tillgang till dina enheter.
Darefter borjade jag overvaka din verksamhet.

Jag har installerat ett trojanskt virus i operativsystemen pa alla enh=
eter som du anvander for att komma at internet.
Den har programvaran ger mig tillgang till alla styrenheter pa dina en=
heter.

Jag har laddat upp all din information, data, foton och webblasarhisto=
rik till mina servrar.
Jag har tillgang till alla dina uppgifter, budbarare, sociala natverk,=
 e-post, chatthistorik och kontakter.

Mitt virus uppdaterar signaturer och ar osynligt for antivirusprogram.=

Nar jag samlade in information om dig upptackte jag att du ar ett stor=
t fan av vuxenwebbplatser och tittar pa beroendeframkallande videor me=
dan du har mycket roligt.

Jag har lyckats spela in nagra av dina snuskiga scener dar du onanerar=
 och nar orgasm.

Om du har nagra tvivel kan jag gora nagra fa klick och alla videor kom=
mer att visas for alla du kanner.

Jag kan ocksa lagga ut all din korrespondens, dina personliga foton oc=
h alla dina hemliga uppgifter pa Internet.

Jag kan forstora ditt rykte for alltid.

Jag tror att du verkligen inte vill att det ska handa, med tanke pa de=
 videor du gillar att titta pa (du vet precis vad jag menar), skulle d=
et leda till en verklig katastrof for dig.

Lat oss losa det sa har: du overfor 13000 krona (SEK) till mig (i bitc=
oin-ekvivalent till den vaxelkurs som galler vid tidpunkten for overfo=
ringen) sa tar jag bort all denna smuts pa en gang.
Efter det kommer vi att glomma varandra.

Jag lovar ocksa att deaktivera och ta bort all skadlig kod fran dina e=
nheter.

Jag haller alltid mitt ord.
Har ar min Bitcoin-planbok: bc1qmlvtck7pasqkqqj9l564l0la2yfrgrv06f88w7=

Du har tva dagar pa dig fran det att du oppnade detta meddelande.

Om du inte skickar pengarna kommer din video och alla dina uppgifter a=
tt publiceras pa internet sa att alla manniskor och dina nara och kara=
 kan se dem.=20
Jag kommer att forstora ditt rykte for alltid.

Forsok inte att hitta mig.
Forsok inte kontakta polisen eller andra sakerhetsorgan, eftersom dina=
 uppgifter da kommer att offentliggoras.

Jag vet manga hemligheter om dig.

Var medveten om ditt rykte.