Subject: Fra din hemmelige beundrer

From: Marion <[email-masked]>
Date: Sun, 12 Mar 2023 01:29:12 +0100

Hei kjære,

Jeg beklager at jeg plager deg og krenker personvernet ditt. Jeg er 
singel, ensom og trenger en omsorgsfull, kjærlig og romantisk 
følgesvenn.

Jeg er en hemmelig beundrer og vil gjerne utforske muligheten for lære 
mer om hverandre. Jeg vet det er rart å kontakte deg denne måten og jeg 
håper du kan tilgi meg. Jeg er en sjenert person og dette er den eneste 
måten jeg vet jeg kan få oppmerksomheten din på. jeg vil bare
å vite hva du tenker og min intensjon er ikke å fornærme deg. Jeg håper 
vi kan være venner hvis det er det du vil, selv om jeg gjør det å være 
mer enn bare en venn. Jeg vet du har noen spørsmål spør og jeg håper jeg 
kan tilfredsstille noen av nysgjerrigheten din med noen få svar.

Jeg tror på ordtaket at 'for verden er du bare én person, men for noen 
spesiell er du verden'. Alt jeg ønsker er kjærlighet, romantisk omsorg 
og oppmerksomhet fra en spesiell følgesvenn som meg håper ville være 
deg.

Jeg håper denne meldingen vil være begynnelsen på en lang periode med 
kommunikasjon mellom oss. Jeg vil sette pris på et svar på denne 
meldingen, det vil gjøre meg glad.

Klemmer,

Marion.