Subject: Undeliverable: Lär dig hantera dagsljuskraven i Boverkets nya byggregler

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 06:12:10 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DU0P190MB1779.EURP190.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?L=C3=A4r?= dig hantera dagsljuskraven i Boverkets nya
 byggregler
Date: Thu, 25 Sep 2025 08:12:02 +0200
 =?us-ascii?Q?4qz0y86a1ccNkSeLefbuFGLuRcTyLP6/Ne5oM5LK1oWghkbnWqKzGvob9hPG?=
 =?us-ascii?Q?6K/BkszfIP+65ZvZtQcpWHj4/LfXVjRu3mzj3WA3VrR+Xv6g59MziT26LDl9?=
 =?us-ascii?Q?MWMZXptbEgn5TtjjibLXiC6pqIbM1eRrLE7g1N+uMOhIukiRjiJ+S4k1Xyka?=
 =?us-ascii?Q?MSmeePmpfbhVvetZuIqIQB56CYuu7yjsVe0UwymBG0cNkm6n8EDp4xTyZn3U?=
 =?us-ascii?Q?CDDO7v7cZu3xpADGUtINgR4YqGBsUDOOuIvN/brX3cZ8NoJDrEkooI0aaTst?=
 =?us-ascii?Q?a1NUeAgnhd+2HnrzggwzEw82auFMqmws52xHWiAdw10c2vp/dxccjKFv0H6Q?=
 =?us-ascii?Q?gp6X1vafE55/5UrYrSwimJDVbvNAGoyvlbGWFAYzIH3UCa+bIFcGulkreksu?=
 =?us-ascii?Q?Nb8IFyk=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 25 Sep 2025 06:12:08.5416
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: ad759216-02b2-4b30-bb3f-08ddfbfa7563
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AMS0EPF000001AA.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DU0P190MB1779

Subject: Lär dig hantera dagsljuskraven i Boverkets nya byggregler
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 25 Sep 2025 08:12:02 +0200

Dagsljuskraven i Boverkets nya byggreglerKurs om hur man hanterar de nya kraven på dagsljus i byggnader och 
vad de innebär för tillsyn, byggnadsutformning och användbarhet.