Subject: Undeliverable: Anmäl till finalerna för 2-åringar

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 22:52:27 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: PR3P192MB0665.EURP192.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Anm=C3=A4l?= till finalerna
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_2-=C3=A5ringar?=
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:37:39 +0200
 =?us-ascii?Q?pUlFKN4IREhwlyvKocGiwBTF/8udA/SgsgkEOIqH7f1GOuLO85sWzekEQ0mn?=
 =?us-ascii?Q?sjRolPPmPBnRMYTY19SjVADeGp2Lox0zk1Rcwqzxv8rrazCC+WYieAVgdtDr?=
 =?us-ascii?Q?LGqKEeo98Ti7+2rcXNBJonrN8OQeHi3hmjpVXcHULQVMKtMorCEAAVTcIyAd?=
 =?us-ascii?Q?2qAJ58uRHjCqx1eP8NH8N72haJhyLXAu/42qTqWsiXXt6QjnORTsyr0bcLn2?=
 =?us-ascii?Q?+vu6xvG4JfHj7A12KCZiqHlal/v3d7axF53JVnga1OU5rOViPq4qHuLvBHs2?=
 =?us-ascii?Q?3hyy90F4DNNOFeuwt26buUJDGjMiSe8jddEBgQVLekFY3xieB/5VXnbCnsA1?=
 =?us-ascii?Q?kQTNCf9FKD2MWnMbxWdVJ/5oUnzS5d1h+IVOOM+8KVFPXl6H7w8ziGDiWyA7?=
 =?us-ascii?Q?1cFBPcL3tecCJaT3Hag08eEYeYbggCjhP7Cmo3bdCJw0SK1hYW4jWS7r/h5F?=
 =?us-ascii?Q?qs7xx9VtNpwqLLEGbUAEX9SkZQWa1NXzFlcE+qo1RfnEVcowXrIs7twKQz6+?=
 =?us-ascii?Q?hHOKh0xLAOk7oJqFuBDQCK9OWJgqa1phRXpRUCOrUWUxw0nDWDjQMn0qFrw7?=
 =?us-ascii?Q?skvMzqE7WLMenm5Y6AbF2e5LfznSuymdcD0fOgguAGDGSFJELh4EiOket3JD?=
 =?us-ascii?Q?9lqwynQvwjoK9ase6ac9jA3yizrdp2ZkSpqznFWt0mV1gYGs8JhCmuEjfPKZ?=
 =?us-ascii?Q?fMeyXHtI0Taa6NeTvsouZagtW/0sBXAx5+wkiqnUNbJn2qKAWV8ujZxOwksf?=
 =?us-ascii?Q?6bp4s6E2f4A9z1lsexUwbJjrDH3h8MQJUk7XE8117B52EHRtMxhuI1zABOFc?=
 =?us-ascii?Q?Rx4JpDczkoUGFrhhKCGgeVU8DBgc/05zkKC4fXADX/Hss33cQTIV1XcW?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Sep 2025 13:37:40.7544
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: f67707d1-1aad-4d43-8c4f-08ddf9dd33f4
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: CO1PEPF000044FC.namprd21.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: PR3P192MB0665

Subject: Anmäl till finalernaför 2-åringar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:37:39 +0200

News from
 Breeders CourseAnmäl till 2-åringsfinalernaOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. Startanmälan för hästar i utländsk träning senast onsdag 24:e september kl 9.FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan