Subject: Undeliverable: Anmäl till finalerna för 2-åringar

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 22:42:30 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DU0P189MB2428.EURP189.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Anm=C3=A4l?= till finalerna
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_2-=C3=A5ringar?=
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:37:43 +0200
 =?us-ascii?Q?Cqugn9GrW7AOVgiB+uCTzVmF8KUIrwon4w+XQ70Ty3VXZZje8f9GS/I3mXIa?=
 =?us-ascii?Q?65JRHm8vKLnjbyGGVw6SCMNwt2lbDbTS4P7J8Lsk/Z2GN58m+CVa2u+gteHE?=
 =?us-ascii?Q?5meiDYMmkv4Fo9riNceyYoOhS9bnbR7P7RbpGnyMsyc1LF5K7nwLw898IA9l?=
 =?us-ascii?Q?Gwc/MC1U3S2tTj6gjaJlpIrEviXgyx9wE/vefE4ecgyyHL+a8rnhyTLTWvFz?=
 =?us-ascii?Q?40982X/7+vp19StWgsd6DBy3gqQy+Dy/1DYeDscr76C2LOdYVvBUq379BaZs?=
 =?us-ascii?Q?FgrkkWTAgQRAnKM39xZ4R8Ge6+6bA/Sy/TWiM7XFf3G8DKWO5PQkKq5aIEKC?=
 =?us-ascii?Q?tBPlOTdQ1mwwz4Vb+9//SwD3mZP8NEdegv14IDx50ONyHoloXI/8HY8URRDi?=
 =?us-ascii?Q?XqgD09t4iUGhq0lt2cQf6IqSMrBm6rjzVQG6Kvol7JyW9d3UhjhiP6vVOPVK?=
 =?us-ascii?Q?TyO8nNZQBvyDlvmFfomBdQjUVcI4TimkCGIbiJxcDa1fx2S98f76shtcBJVH?=
 =?us-ascii?Q?sinlCWCGKhWn7e47DfMx/XQ7jPm60eS4Tu/I99vo9z3MDQrwYMqiAfjRQPC9?=
 =?us-ascii?Q?x1qnq3gTLD4FBccrm7EQpEYJw/boNEdY36FtIgT910C+g1xPE0VizApdfskP?=
 =?us-ascii?Q?x0k2cj+gsfeSWnTd6RTLYKbNw19W+/5z58qzeeM50zH3RQ8zq9ydq9CreluK?=
 =?us-ascii?Q?8cFZhz0Zlo/vtkT5ZjGCTLg7nRe1V6m1MB3eLSLmcZzYKBCPYwcbB345uz6C?=
 =?us-ascii?Q?4Z3fhbcDZvifGZrDjl5kbLL1FPs0sgzy1cE3yFYV+BOaVnan2vW1QWJ3qxjz?=
 =?us-ascii?Q?0YisQ4ZEISjNj207UVkmvLMO/hWoaD9KOMsacG8Fb4TChJGq78HcDdSw?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Sep 2025 13:37:44.7810
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: bc62e934-3762-4558-b16c-08ddf9dd364a
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: CH2PEPF00000147.namprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DU0P189MB2428

Subject: Anmäl till finalernaför 2-åringar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:37:43 +0200

News from
 Breeders CourseAnmäl till 2-åringsfinalernaOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. Startanmälan för hästar i utländsk träning senast onsdag 24:e september kl 9.FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan