Subject: Undeliverable: Anmäl till finalerna för 2-åringar

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 22:41:37 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: PAXP194MB1486.EURP194.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Anm=C3=A4l?= till finalerna
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_2-=C3=A5ringar?=
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:39:12 +0200
 =?us-ascii?Q?aK3DFJjX+jzHa9klkhIm90FKSd1NFJHNpSmjwMo5qGMeWpEOFXdZMBMpU1zD?=
 =?us-ascii?Q?IPWMnYp0L3UBudOlwMdRP7Nk0hrRD1eaLl+9Fv0G2wWDfk0BTEO6LLr4VzZe?=
 =?us-ascii?Q?kDPSoa6p7TIoza2DFa1UImX/9Neg0fjamF24tCqSkhkC4sk4K4deFgMe8OTU?=
 =?us-ascii?Q?IPw5RacdLqeW5AHisk1v1cZav3ioah7Mdr6FfkKTFNJFVJ+69AoLzJvTeA9u?=
 =?us-ascii?Q?+tsDT/JSeWCY8ln7Dbq+B+J8niJvDIPZMesvI5327YYnLTpx362g2bLD5B/n?=
 =?us-ascii?Q?ZjCRHaIULKdpy7nSv/L1EIuNPUVK3JDqmhCA4/tDci1hmM80Z8zuvCCe+ENF?=
 =?us-ascii?Q?+Ts9ZxU4NrohBP3vyx1Ya3/zsBMuqzUlow0U6DslN3CVj28PWwsw9DDXLRIy?=
 =?us-ascii?Q?UOSlW2UIbEeHu0nToEce69shdbogRvK/OaL3B6mEnKGkCECntOhT97DcYmIr?=
 =?us-ascii?Q?dfsHNFqy4F3/XjiXuLalfag0Y92pPzSlto6R6Jdb7JbBNDfI0sQw9C6IKC4d?=
 =?us-ascii?Q?vALEkmxjHh6oCyc6pMHF1Rb8XAjHnB0M5tdi98mDzJjgkcq546zEqNHGmyqK?=
 =?us-ascii?Q?u6bW/95vu6S7746+wuZggfLUEJUDpkZWzxwRUEgWhXXtGfSGqDa4rk3D1sUI?=
 =?us-ascii?Q?2z/QuPou8SR3c+y3z3jCKRInBn05T5yvBmrf+0bZ03LybiSOs6abvY/xCcBy?=
 =?us-ascii?Q?pi/a8zfzQIxvmlvMzW0cl9uWN2KNcX4dUQSLXkUpJMyXYPmKpb/4Me5Om9Pm?=
 =?us-ascii?Q?ZUlErnlI3cxwwD4m6EmIdyh7P0ZJdCv6W/232d7U74I2vdvE5pEm64jl6iyl?=
 =?us-ascii?Q?2C24lycEZDNftFCEChf+b0qAsOJocz4Oo2nrM3nOkZ0cyX8hIrAxXJrg?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Sep 2025 13:39:39.8274
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 36999f05-a4ce-446f-7216-08ddf9dd7ae4
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource: SN1PEPF0002BA4B.namprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: PAXP194MB1486

Subject: Anmäl till finalernaför 2-åringar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:39:12 +0200

News from
 Breeders CourseAnmäl till 2-åringsfinalernaOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. Startanmälan för hästar i utländsk träning senast onsdag 24:e september kl 9.FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan