Subject: Undeliverable: Anmäl till finalerna för 2-åringar

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 13:47:23 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AS2PR03MB9001.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Anm=C3=A4l?= till finalerna
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_2-=C3=A5ringar?=
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:37:15 +0200
 =?us-ascii?Q?6wDKolnEKsaiCj7XWirUJSe2Qdj87MQFvPgJrMTFGJF++6gMYRosoPOMHfbh?=
 =?us-ascii?Q?dpIgvbHDtgc7ToCXFYLz79VkqqyNkfy5LSuyd1XIXGQ91C+zFCLsoOCkzg2Y?=
 =?us-ascii?Q?Ph0bF66fD/WDa/c4jwXWixhQNksHAcp+ikopBiqKFhS5CknYXdqC6JIeMDoq?=
 =?us-ascii?Q?nIloILgQkxfB0E2bGKEppYiEXjXRFUrW8TyBDSl5jt7E5/7PNFkXx9MrrPi3?=
 =?us-ascii?Q?lARCFSc5HyAzMuBpLnisICyUgahMrav7K9jsHB9lNu9SqVlp23tassgkLRk6?=
 =?us-ascii?Q?bGz6si1exnoTOfqVQmEsJ7qichuSkq6FHyY+Hhi8PBGOZVUHDXMNX2rBDxEk?=
 =?us-ascii?Q?yH88IUqWtUyfMfJXEctbD/KnKGySGaIRi5TM6n6Ek7kI2EGnCTPrfdgLTYlQ?=
 =?us-ascii?Q?K9ODO1Yx/9ltGODjE5MFP4aMPP07+GJimhTRJCJGm5YHgaYlnbnlZCs07B5o?=
 =?us-ascii?Q?N912vxTcOsD7NlVbjrOV1HHdrQiSGppHXmwh8YFWQdQYdg9jvIOuzuWaVYSX?=
 =?us-ascii?Q?X3qU7AgmyMy6HjWq0zO+B7I8FfLt+7qTPOJenNFayyQqlHLH0k4xfLsY86ci?=
 =?us-ascii?Q?hFeoKjxpV2O0pzHyvIe2eG0t3jlx4yky8Fn9r6jfFHSn8zoQquNDM01tTP8A?=
 =?us-ascii?Q?YQQLh+7vKL6qABvydF8zwszBuGmpRc+ekZsw7jsks3VDEpCFtDbGbXYUQUWH?=
 =?us-ascii?Q?DlPRGyHGI+J1lleW9JPAPks/Xym5c1VNFJV4eFb2SjOEo9JC+VxIe3JSmz77?=
 =?us-ascii?Q?o6IHuQxg7dxasDmvgsxvXSr3+luc+qQHBLCzgff9tamIw2Q4T+XRob++tl3M?=
 =?us-ascii?Q?fqg+uY/vt2jxTZffzM8AN7kR4KvblNxmj1N98rydaxmSVn2Sbgx8g+jd?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Sep 2025 13:47:21.3603
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 31d8906c-037f-44c2-356d-08ddf9de8ddb
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AM2PEPF0001C70F.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AS2PR03MB9001

Subject: Anmäl till finalernaför 2-åringar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:37:15 +0200

News from
 Breeders CourseAnmäl till 2-åringsfinalernaOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. Startanmälan för hästar i utländsk träning senast onsdag 24:e september kl 9.FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan