Subject: Undeliverable: Anmäl till finalerna för 2-åringar

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 13:38:48 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AS5PR10MB8202.EURPRD10.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Anm=C3=A4l?= till finalerna
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_2-=C3=A5ringar?=
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:38:29 +0200
 =?us-ascii?Q?YYX3WNRmYXmM380M4wzPBaCDaCr/xojNhhRbL5EJv850jR+yEwaK/pztPXKl?=
 =?us-ascii?Q?+a4Opt/IdzGiPLk/obXBClznPcngxqQuaru3bD6aHARgHhvTnl1meZkecT98?=
 =?us-ascii?Q?JFrx9OJ86h+sE+wdcsLJROpLp3sZslxhNSww60uMAgfMxZMm5L7EgnpjRpB6?=
 =?us-ascii?Q?aB2SxCgwV/Ws9dfH9jWzTPYQVkbkHJvyU6Xnpd7B1U0QABaxnqBWbCSn4x7i?=
 =?us-ascii?Q?S8JkwSQOB/GFb9OY7rA+jfP4riYc6sZujhg3OfeFE/zbQGe+zRKzGAiS79x+?=
 =?us-ascii?Q?A9tDb73U0bA4sQf1bCeuiMCwxFc78/HQGe5ZZDHglon6sWqzcLgxt5uiuQLq?=
 =?us-ascii?Q?wOxYeq8da03rZx+JXNLHddvvN2L0r2vPhqc3Hn3CEHgtLUno09SngFsdu01s?=
 =?us-ascii?Q?z/f/ZrTcWIXbtrXNS1/rfV2VVp2uKRq9NU4tcOxgcQhsJaxi3R8R5af+kIQh?=
 =?us-ascii?Q?SO1pZJNGyibvgfnyOXE3vJNWDHM67ednVSsc9zA9eMAx14ozlTNn/vf+ft65?=
 =?us-ascii?Q?HZAZIHdkUahGDBbza2YbQkANOYqHIrnpZccC70/8cY3qiIYPoDuOnHpGAASA?=
 =?us-ascii?Q?5UTEksXPuidZ7PjgmeNrRspPprtbJsWRIGNI3oU16dbxXgwzzRPbuhEpokLA?=
 =?us-ascii?Q?x7k5RKTrFdgRL43MPudhndQ56v4st6CQsrAQsALscYHc3LYYJdCKY2NA1aOf?=
 =?us-ascii?Q?uWSjy7pPsItK886a2esFhTtvNvEz6GRNYDAOlRZ69UfxYKUccmkj17UFHypv?=
 =?us-ascii?Q?AZmlfmZZEmucck780Ug6xeGPfQvP0zI4CiWubKfZyjTsjlmmtHONU8AGAvpm?=
 =?us-ascii?Q?N3kNzBMjtuHKXbqzVYtdKOIzI3YklKrnPu0=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Sep 2025 13:38:45.5112
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 1b24b51c-a27e-40c5-6cee-08ddf9dd5a64
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AMS1EPF00000046.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AS5PR10MB8202

Subject: Anmäl till finalernaför 2-åringar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:38:29 +0200

News from
 Breeders CourseAnmäl till 2-åringsfinalernaOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. Startanmälan för hästar i utländsk träning senast onsdag 24:e september kl 9.FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan