Subject: Undeliverable: Anmäl till finalerna för 2-åringar

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 13:38:40 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: PA3P193MB2754.EURP193.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Anm=C3=A4l?= till finalerna
 =?utf-8?Q?f=C3=B6r_2-=C3=A5ringar?=
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:38:24 +0200
 =?us-ascii?Q?/30rNoi/HyT16/K+9c+vY4acn8JwHOKY12tY6lOeojmjA96AmyJ3t9hUa+nw?=
 =?us-ascii?Q?OC0zMbzJoRcHD4HDenT59sc86/8GjyZsC0zUKf0fsv8tWVDFxPTSq+jNT3Wx?=
 =?us-ascii?Q?zlyQqITbd5iprEvvQxIvhNeLLMjZbyvaRSu7GGwb09Ra6mUPAuQYmNbIlvsy?=
 =?us-ascii?Q?FzUQuog6QAqdstdg0+6mlAb46O8tojKcDSulsAN6bX2lFynyiWiCOTRWz/yP?=
 =?us-ascii?Q?LqMDlKhkJIqkcVLFrEW+zZcCxCCt8ltYLXPq2AWg4Nq0OYrzt+zgll3qsX1s?=
 =?us-ascii?Q?/nAI4C8tf/W9k3jbrJ8AkZ/jMf0SvWyoJC50RoNZL1i9WwcaF2HrKpuTCCZ0?=
 =?us-ascii?Q?ud/REawwoagzaKfTmadsURGK8vQSQxmRkar1inPhhtFLMwTr0vDoHJTWJHfz?=
 =?us-ascii?Q?mEmDf0WRXEXnWBxQKkBZJnNPxvrbF4Rp/rjF7Eu4N9Jx+y1AewNUQh2TQCbN?=
 =?us-ascii?Q?uhqg/QrTtDHUgEMqXR7IGMsuBBUP1WklVgDyibojMQ8PIKus84dKj/DQ30Lz?=
 =?us-ascii?Q?R1h3RH0QyW6Xok2/ZvUFS6dLNxC0ZAJi/+1Dt3KDa90cY7gQSH6P9hNtuvpC?=
 =?us-ascii?Q?xJ8nKZ60enGhbzEGlYebaJmq1iRq0JCGx9CRg0rI6TXx9Gffmv/zYf1b8ZjG?=
 =?us-ascii?Q?nB1czw8v7KhciTYGVW//pIUu94V6avuCiUEMZepEwr5i3DKxgWqBwLzTAdcW?=
 =?us-ascii?Q?1dXEFf7noLDuT+bmpIDlfG/MuGCFmWVVVFp8TkN0e586fXscwxVpNMi/P0ce?=
 =?us-ascii?Q?41NQHEwXz9otFMJGqzley1Rrza1NTgbRtgheRTjwpMfz+tDsun6h7hGolveZ?=
 =?us-ascii?Q?8IottNcc4yw03m9OXrMaXuVGO1SQSt6AHN8=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 22 Sep 2025 13:38:38.0043
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 9a0639b7-b753-44ef-a611-08ddf9dd5600
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        BL6PEPF0002256E.namprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: PA3P193MB2754

Subject: Anmäl till finalernaför 2-åringar
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:38:24 +0200

News from
 Breeders CourseAnmäl till 2-åringsfinalernaOnsdagen den första oktober är det finaler för de tvååriga Breeders Coursehästarna. Det är ju lite nya förutsättningar i år, så missa inte att anmäla din häst till de penningstinna finalerna. Det är finaler både för hingstar/valacker och för ston, dessutom både A– och B–finaler (om tillräckligt många hästar anmäls).Startanmälan senast torsdag 25:e september kl 9.30. Startanmälan för hästar i utländsk träning senast onsdag 24:e september kl 9.FörutsättningarFinal Breeders Course 2 years old 2025 - Colts and Geldings (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga hingstar och valacker som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Och det är samma förutsättningar när det gäller de 2-åriga stona.Final Breeders Course 2 years old 2025 - Fillies (Gr. II Int.)Mörk anmälan. 2-åriga ston som kvarstår efter tredje insatsen.De tio hästar med högst startpoäng vid startanmälan deltar i A-finalen med ett förstapris på SEK 500 000. De tio hästar med startpoäng därefter deltar i B-finalen med ett förstapris på SEK 150 000. B-finalen körs endast om minst fem hästar är anmälda vid starttillfället. Vid fler än tjugo hästar anmälda totalt i denna proposition tillämpas tvångsstrykningar.1640 m. Autostart. 10 startande.Pris: 500.000-250.000-125.000-60.000-40.000-25.000 kr (6 prisplacerade). Lägst 1.500 kr till alla tävlande. Prispengar max total: 1.006.000 kr.Breeders Course hederspris till segrande hästs ägare, tränare, körsven, uppfödare och hästskötare. Hederstäcke och lagerkrans till segrande häst.Läs mer: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan