Subject: Undeliverable: Två spetsvinnare i Italien

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 14:14:41 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: VI1PR03MB6558.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: =?utf-8?Q?Tv=C3=A5?= spetsvinnare i Italien
Date: Tue, 16 Sep 2025 16:14:33 +0200
 =?us-ascii?Q?WsoNq0zsjQqboSTn6Nv2FhsBVGFOkd4DRWEYH2a2UJaeDWaemQ4njM/InGMa?=
 =?us-ascii?Q?e02x1VSLmToGnUK3r+WhN0PJw2pMtBvLTy8IPXkYhsDI5kT7luoUuNOIfjxT?=
 =?us-ascii?Q?TcaOS1UOGmv8JrN6NeJL7oapq2JZ8QLwoCGVF568NwMOrakrxlY5vaDp/j42?=
 =?us-ascii?Q?BomeovUez94AKEEpt949Ui722z+AN/gVr4oJ/S8f7nrNGgK2VjAKiVaev0Hq?=
 =?us-ascii?Q?OGJO4A4XckfPhOz51W1Z3vWkXXqTpAbc9lFeCyNMwk8i/V7T+vW6zGqNy4JJ?=
 =?us-ascii?Q?fRt9qZjGd4/LyRFVcvKiF1CVcvTWXiqdNsh7iibHF+qAKZKya2+WcENek45M?=
 =?us-ascii?Q?2jrZzeNIBwA3gghCf2ZkK8WHKHl3eDwmqwvvm+F/NnTAMy8CPzNFSUkemCO3?=
 =?us-ascii?Q?I6E1Z0KfXbCw+LcLuIcn4XsLtYe4lwEDQTRPZ8dJpfgE2Jw/7TS8oirAdJfy?=
 =?us-ascii?Q?eEpJquRhSRXiQwCsUbTf/sQwkGZqyq14fdzF11+v6WhyXoTxTvkFyXgM8Fjc?=
 =?us-ascii?Q?HY2YLUa+Nez1qWRiImac7E6t3ykj/LO3bDofGuq795DQcjWhMmg+sFVFFEU0?=
 =?us-ascii?Q?xVkXnBU5UUxIEkGYbw/DeKMGEeJuuuZD1xdSHqsfVbjmcGD8vYGXs+uHZwGB?=
 =?us-ascii?Q?X4WE2GygOkYq38gxJSkiJPF/yTzzH+scCJnOTGWnLf2webyCw4qLIJcGwu7x?=
 =?us-ascii?Q?Q7N0yOxm1ZFrSPp/XPeHfChNBtm7GplnZL46rK6fEbsKdift76lGGuqAi49Z?=
 =?us-ascii?Q?9QGZXB9r6n07syrntf+vC51QNedPNTZyDM+XnIb5jvdoiEJHWkOuNt+3Pjh5?=
 =?us-ascii?Q?a8XSiO7bkLVVkrqObUW/X9bK05KcUMXd11A=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 16 Sep 2025 14:14:35.7878
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: a17810c1-52d2-4ba0-fad7-08ddf52b5dab
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        BN1PEPF00004683.namprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: VI1PR03MB6558

Subject: Två spetsvinnare i Italien
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 16 Sep 2025 16:14:33 +0200

News from
 Breeders CourseTvå spetsvinnare i ItalienDet blev två spetsvinnare vid de två Bonusloppen i Milano för de 2-åriga Breeders Coursehästarna. Den som imponerade mest var Ice Killer Gar (Googoo Gagga–Lady Killer Gar) som vann busenkelt tillsammans med Pietro Gubellini i klassen för hingstar och valacker. Segertiden 15,0/1600 meter var inte något mått på kunnandet. Ice KIller Gar bestämde varje meter och det fanns gott om krafter kvar när det lilla fältet (fem hästar) svängde in på upploppet. Favoriten Italiana försökte närma sig över upploppet,  men galopperade och tappade en andra/tredjeplats.Nu fick Cristian Rizzo, som tränar Italiana, revansch i stoavdelningen. Där tog han en trippelseger och det var andrahandsfavoriten Invictus KB Font (Ringostarr Tre–Zenalda) som var starkast från ledningen. Favoriten Italo Jet följde hela tiden i rygg, men kunde aldrig utmana på allvar. Precis som bland ”grabbarna” så blev segertiden 15,0/1600 meter.Ni missar väl inte heller att starta era 2-åringar, för till 2-åringsfinalerna på Jägersro den första oktober är det poäng som gäller för att komma med. För att ha koll på alla bonuslopp och andra Breeders Courselopp så kika in på: https://breederscourse.com/races Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan