Subject: Undeliverable: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 06:22:17 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AS4PR10MB6063.EURPRD10.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.73948:00000000, 1.108572:00000000, 0.117068:A4000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 255.73100:14000000, 5.95292:67000000446F526F70730072, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BACB87CC736, 0.38698:B87CC736, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000017CC446F736F66, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:6F726167, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000017CC4400000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:6F726167, 0.34102:6D6D6F6E, 5.29818:0000000061326333333632392D643763622D346463392D383539352D30656666326262376564666600626520, 5.55446:00000000333A3000792E0000, 7.29828:5226D66E0700000000000000, 7.29832:0000008000000000206F7220, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:010000000017CC446F726167, 8.45434:2936C3A2CBD7C94D85950EFF2BB7EDFF526F7000, 0.104348:00000000, 5.46798:040000004D61696C4974656D44656C697665722E485454502E456D61696C0074792E002E, 7.51330:8468443820F4DD080F010480, 5.10786:0000000031352E32302E393131352E3030353A505241505231304D42353339393A37653436336432642D343236332D343666612D623434332D3239336431646437313131363A3134303834383A2E4E455420382E302E313900000000, 0.39570:6D6D6F6E, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:02000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 255.79500:00000000, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:12000000, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:01000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Ta en titt =?utf-8?Q?p=C3=A5_h=C3=B6stens?= kursutbud om byggnaders
 =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:13:05 +0200
 =?us-ascii?Q?qxl3SvYAHNrkASm+GS9lj63rSLDO6DdsZPiC5E9661QPlz8yutPvZQENEpSh?=
 =?us-ascii?Q?ha3g8uXXgtxFGI/HYc+uJq2vMjFeOvmVYoiQyOEAW7knuI1wCaG84Uf+aYKw?=
 =?us-ascii?Q?wNIKUNP2hS+WIHhYLp6cbvq9tQSJpCOD8uHRwDaeWFUqPcT/cqTKW98h/0qM?=
 =?us-ascii?Q?UwolnxDGTeAObW9K3Q4ulcpfK5+eRpI+B3u2t3RTmKA2Y4DyRStFBzjmmeg5?=
 =?us-ascii?Q?ppvX3hvC8WtUnkgIne/yyYcVEiSw/WiGSWDgG3wvFOfXp2l6f0xjHsTsfqmO?=
 =?us-ascii?Q?XZ86/11LA6gEqqz3tvs6NZ/SjJIjAPhndC5bdWruqWwBDeX6gIgbqy9fVDeb?=
 =?us-ascii?Q?izVoKcaWqix7loDFK2/n4+NExa0zKLWilwjXI5Pue9QL+gRawX++FhPV7ar7?=
 =?us-ascii?Q?yXnyMM4W4m3PHj0Ep1KLYM1L8HOGPYlLAsTi0txtjsgVLRM9aw=3D=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report:
        CIP:85.118.203.81;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:post.nuhet.se;PTR:post.nuhet.se;CAT:NONE;SFS:(13230040)(3072899012)(2092899012)(12012899012)(69100299015)(4022899009)(13003099007)(8096899003);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 15 Sep 2025 06:22:15.6836
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 7f7db244-d449-4fa7-8949-08ddf4203724
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: a24605e3-a0b4-4888-8059-4823f0abe67c
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AM3PEPF0000A790.eurprd04.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AS4PR10MB6063

Subject: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnadersklimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:13:05 +0200

Klimatberäkning i praktikenKurs om klimatberäkning i syfte att följa upp klimatavtryck i byggprojekt, att upprätta en klimatdeklaration eller för certifiering med Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2 – om beräkningsprogram, indata och resultatredovisning. Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik,tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkanoch hur dessa beräknas.Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och kommande version