Subject: Undeliverable: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 06:14:37 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: GVZP280MB0588.SWEP280.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:01000000, 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.73948:00000000, 1.108572:00000000, 0.117068:14000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 255.73100:56000000, 5.95292:67000000446F526F7073006E, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BAC0BAFA94C, 0.38698:B87CC736, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0020, 1.41134:86000000, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0061, 1.41134:86000000, 7.36354:0100000000AD4D1D6F736F66, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:6F726167, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:0100000000AD4D1D74206361, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:792E0000, 0.34102:74207365, 5.29818:0000000036653038663065642D316465622D346437332D626434632D34346161393739316436353100000000, 5.55446:00000000333A30006368616E, 7.29828:3E5BBB83110000006F726167, 7.29832:000000800C00000066696753, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:0100000000AD4D1D20626520, 8.45434:EDF0086EEB1D734DBD4C44AA9791D65186000000, 0.104348:00000000, 5.46798:040000004D61696C4974656D44656C697665722E485454502E456D61696C006F6D6D6F6E, 7.51330:6125EA251FF4DD08526F7000, 5.10786:0000000031352E32302E393131352E3030353A47565A503238304D42313236373A62666131343739662D613438612D346161622D616566352D6561346265666434663339623A39393932383A2E4E455420382E302E3139006F726167, 0.39570:6D6D6F6E, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:00000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:00000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 255.79500:00000000, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:00000000, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:01000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Ta en titt =?utf-8?Q?p=C3=A5_h=C3=B6stens?= kursutbud om byggnaders
 =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:12:47 +0200
 =?us-ascii?Q?ud/c2HaX6oVuxomzIAW2SzaSJCvilxMprXPUPdDvDoUTrQxF1ZU3l+izXohn?=
 =?us-ascii?Q?NlQX9Axuzvl/n9u6cchsh50aAWBssKthd8FvUBdX1XpEUtrY5LOpqs5TasjD?=
 =?us-ascii?Q?9m7TOVn47OIExVFdHGMq/H1l0vwjVOCh9fy+9vxCfIttZHgsFp80mznUnfb3?=
 =?us-ascii?Q?Gw7eYjqWRiyG59XHQeUt56CE41JS/mvmb94AIJlEjmEHFXC7FF6/f9qB1faT?=
 =?us-ascii?Q?lTSYE9AYQQotmEBNfsop6jLJrA3sTkCwp9LvhhjKvWECOHNCUXq4x5Uo5FZB?=
 =?us-ascii?Q?2N4Ypx6FzHutuDl04X8vt7akjo0w9cog3lQNYHRkSIZ0zTzY0LwunzTvzLCp?=
 =?us-ascii?Q?0mdqDyAmNPcU0AZAXcMfEhYUG2S5Ij54qI9zJigP2ZS9FuZoFdtyWIy1faMo?=
 =?us-ascii?Q?RWTcUftjFjpug8Ju0vWbVYdoKVj5ckXW3anzX8DYb6YRFASCr3ViSd5WuerS?=
 =?us-ascii?Q?/ePtgsBRXuqiL9hH1s6vreojY+hPD7Gg?=
X-Forefront-Antispam-Report:
        CIP:85.118.203.81;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:post.nuhet.se;PTR:post.nuhet.se;CAT:NONE;SFS:(13230040)(4022899009)(12012899012)(69100299015)(3072899012)(39142699007)(2092899012)(31052699007)(8096899003)(13003099007);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 15 Sep 2025 06:13:04.8580
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: fdd0bd2b-1ab0-4879-1f6b-08ddf41eeedf
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 2df0c42b-4ad6-4989-b2f9-506e0cc9ac4c
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        DB3PEPF0000885E.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GVZP280MB0588

Subject: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnadersklimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:12:47 +0200

Klimatberäkning i praktikenKurs om klimatberäkning i syfte att följa upp klimatavtryck i byggprojekt, att upprätta en klimatdeklaration eller för certifiering med Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2 – om beräkningsprogram, indata och resultatredovisning. Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik,tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkanoch hur dessa beräknas.Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och kommande version