Subject: Undeliverable: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 06:12:43 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: AS4P190MB1973.EURP190.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Ta en titt =?utf-8?Q?p=C3=A5_h=C3=B6stens?= kursutbud om byggnaders
 =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:12:23 +0200
 =?us-ascii?Q?vO/z6cu0n4zMdfmYJGxxfRp3iz5QqosInE5XJwvyxqevXtZ7G50uOrFTQz67?=
 =?us-ascii?Q?ziajGBR4YRrD9a1ExVG90TDSwWaVLOozmKcilIFvDsjByzvxOv/RtwIKrzj5?=
 =?us-ascii?Q?jPrSCYqQIzGOXLiWa2JYrD4Rkrhe9slCEX3LXcP27eewMUQ1gXFeZNv1IjXj?=
 =?us-ascii?Q?staL62HW168zRbg0my0+TTSN2cZk/wEnwxTTGC/zxmzV0b6/rUL7MTrEAL+5?=
 =?us-ascii?Q?kwa//TOEh2cNFIgMDl/qt/tNpSa3Q5w8S7c3igbm5NGCGtHL63CH+FiIAr7D?=
 =?us-ascii?Q?zatwci2Sc9N6NJU4vpne7LNbEnsV/QzqkIxeLWSSrAo4+jRyUXB8F/8gcT/p?=
 =?us-ascii?Q?cWI9jaTAIbMH7cwmgLQWUa8tNBvlkLogj7CQghvfDuSoxXEZhWGtP7In1/yo?=
 =?us-ascii?Q?lVJpmHBF+A6LwQeilCVG0Rl/bFQIm7Drba0HxhzRrXOwiDymeXU8cp35owc8?=
 =?us-ascii?Q?JmARXid3ENAcU+oHbT/mHdX8/Hg+It5JZlWkNtUu++DHd8GtoAKcxCe0hFnz?=
 =?us-ascii?Q?hcAKZsPS3FxLU5ylE1ZjeDbgP4xr6z11AXixefQmoLQfcIA4Imo5Fiki1ReI?=
 =?us-ascii?Q?6k7sKEJ89kN7VZLl+ofFxLWUvLXav226AA3flteauwq/ocA5XvVvmA92Ix8R?=
 =?us-ascii?Q?qiPTmRHkdpz9JiIeXC3LbLy9fai+7dJ2KBYgZ7ZlWJo0?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 15 Sep 2025 06:12:37.6533
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 20cd6432-c882-45a2-7fe4-08ddf41edede
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        OSA0EPF000000CA.apcprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: AS4P190MB1973

Subject: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnadersklimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:12:23 +0200

Klimatberäkning i praktikenKurs om klimatberäkning i syfte att följa upp klimatavtryck i byggprojekt, att upprätta en klimatdeklaration eller för certifiering med Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2 – om beräkningsprogram, indata och resultatredovisning. Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik,tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkanoch hur dessa beräknas.Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och kommande version