Subject: Undeliverable: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 06:11:11 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DB8P191MB0570.EURP191.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:01000000, 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.73948:00000000, 1.108572:00000000, 0.117068:14000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 255.73100:56000000, 5.95292:67000000446F526F7073006E, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BAC0BAFA94C, 0.38698:B87CC736, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0080, 1.41134:86000000, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000010C20626520, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:86000000, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:010000000000010C00000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:65727665, 0.34102:00000000, 5.29818:0000000061343732646630342D336635372D343735642D383339302D34333961356666663461653600696753, 5.55446:00000000333A300000000000, 7.29828:AE6F00800C00000074206361, 7.29832:000000800C000000206F7220, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:010000000000010C526F7000, 8.45434:04DF72A4573F5D478390439A5FFF4AE674206361, 0.104348:20626520, 5.46798:040000004D61696C4974656D44656C697665722E485454502E456D61696C00726F736F66, 7.51330:FD832EAB1EF4DD0865727665, 5.10786:0000000031352E32302E393131352E3030353A504158503139314D42323034383A64653165626465612D663837652D343662372D623562662D3362393436333366313135373A3136333434383A2E4E455420382E302E313900000000, 0.39570:6F736F66, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:00000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:00000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 255.79500:6D6D6F6E, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:00000000, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:5C000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Ta en titt =?utf-8?Q?p=C3=A5_h=C3=B6stens?= kursutbud om byggnaders
 =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:11:08 +0200
 =?us-ascii?Q?1eh1k+Vy+2wpMKyxGMoG61rypbtdBue1S9JjMMOJ2jSHsP/hEwoN4Qzx5uxr?=
 =?us-ascii?Q?lDOJLj0jX87kFRRssgEqTdVVYHpNVXx3TekqcAqvm2awH8QxWI5aJtMyiDOI?=
 =?us-ascii?Q?ZIJrs0MF3exGbaK1kY8nYKs9pX/F9oryg8GP6jPnrxZM8+OSHDOsUs7GIQ+z?=
 =?us-ascii?Q?vyFrAHQVcwD4t0Cv3wKsiOZJ0pPM3FwMFkmzA9Mx9JpQiXnCV4xDpXBaFHXO?=
 =?us-ascii?Q?Hx5dmpr55D7vTCw2kBTeRIfUolRC+TjJfYRk9Xr8AyZ/W9RIZ8DSnXIfqPMa?=
 =?us-ascii?Q?TJHnqd34vimxCQn7tTpnVCb26Eu41clPZ0FIYo2Z+z4kM2ahhELxRi+IFQEk?=
 =?us-ascii?Q?d53mrYBrMOfGCW4UYy41gXw2PUtAf3aOYJVFFjdEgmLaqx3Q2tZoPnkwZC3C?=
 =?us-ascii?Q?ooTsiGVZ8OInCdXxUn4NZ+b937hscNyyWYOLsJMcZo0b0OG8qA=3D=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report:
        CIP:85.118.203.81;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:post.nuhet.se;PTR:post.nuhet.se;CAT:NONE;SFS:(13230040)(3072899012)(69100299015)(4022899009)(2092899012)(12012899012)(8096899003)(13003099007);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 15 Sep 2025 06:11:09.3971
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 4c871005-ae37-483a-af2b-08ddf41eaa03
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: e74225d8-1970-49e9-8bd4-c6caae026dc9
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        DU6PEPF00009528.eurprd02.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DB8P191MB0570

Subject: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnadersklimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:11:08 +0200

Klimatberäkning i praktikenKurs om klimatberäkning i syfte att följa upp klimatavtryck i byggprojekt, att upprätta en klimatdeklaration eller för certifiering med Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2 – om beräkningsprogram, indata och resultatredovisning. Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik,tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkanoch hur dessa beräknas.Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och kommande version