Subject: Undeliverable: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnaders klimatpåverkan

From: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 06:10:38 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DU0P191MB2332.EURP191.PROD.OUTLOOK.COM

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException.MapiExceptionShutoffQuotaExceeded; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]The process failed to get the correct properties. 1.84300:01000000, 1.84300:02000000, 1.84300:9F000000, 1.84300:A1000000, 1.84300:01000000, 1.84300:08000000, 1.73948:00000000, 1.108572:00000000, 0.117068:A4000000, 1.79180:02000000, 1.79180:9F000000, 1.79180:FA000000, 255.73100:15000000, 5.95292:67000000446F526F70730072, 8.111356:9552F9FE86593ECC1F1F572B2F8F6BAC719EA017, 0.38698:B87CC736, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:0100000052652E5A20626520, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:86000000, 5.74908:000000004D6963726F736F66742E45786368616E67652E5365727665722E53746F726167652E436F6D6D6F6E2E436F6E66696753636F7065526F7000, 5.92636:00000000496E707574207365676D656E742063616E6E6F74206265206E756C6C206F7220656D7074792E0000, 1.41134:86000000, 7.36354:0100000052652E5A00000000, 1.46439:0A000000, 1.115228:00000000, 0.104668:792E0000, 0.34102:74207365, 5.29818:0000000037376637376365632D343339652D346665312D393339642D30313432353835356637303400000000, 5.55446:00000000333A30006368616E, 7.29828:5E5D17800C0000006F726167, 7.29832:000000800C00000066696753, 4.45884:DD040000, 4.29880:DD040000, 4.59420:DD040000, 7.40840:0100000052652E5A20626520, 8.45434:EC7CF7779E43E14F939D01425855F70486000000, 0.104348:00000000, 5.46798:040000004D61696C4974656D44656C697665722E485454502E456D61696C006F6D6D6F6E, 7.51330:8E71C8971EF4DD08526F7000, 5.10786:0000000031352E32302E393039342E3031373A564931503139314D42303630373A62633865633634612D306632612D343535612D626333342D3463643063616530396234623A3139313738303A2E4E455420382E302E313900726167, 0.39570:6D6D6F6E, 1.64146:02000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:00000000, 1.33010:02000000, 2.54258:00000000, 0.58802:03000000, 1.64146:9F000000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 1.33010:9F000000, 2.54258:DD040000, 255.79500:4F000000, 1.79180:A1000000, 1.79180:08000000, 0.100684:C0C5FFB1, 4.70028:DD040000, 1.52466:01000000, 0.60402:54000000, 1.52466:01000000[EndDiagnosticData] [Stage: CreateMessage]'

Original message headers:

From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Reply-To: [email-masked]
Subject: Ta en titt =?utf-8?Q?p=C3=A5_h=C3=B6stens?= kursutbud om byggnaders
 =?utf-8?Q?klimatp=C3=A5verkan?=
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:10:35 +0200
 =?us-ascii?Q?XNO8oEew63JMLEZneRDHPR3M2AHMkoTbQxQbDp28U5YsVJCxloRWsRuyqhTU?=
 =?us-ascii?Q?e6sFqQWW8AfhdGRiDjPGMERbqhseopObaKWOgB1R4VVnjNkIiZPkdjxoODa+?=
 =?us-ascii?Q?BIoMsIj1npl6kQnSeZYpuheJ8wiDPSPllXaZb4tkpYHHc+B4yMIXf/ZSxPxX?=
 =?us-ascii?Q?E1keN9Ay9DjTPO1K0UZgXOvHDHqVGk4IZCLvNOUSO8/CIIchShUzEy56lBlV?=
 =?us-ascii?Q?U/WqwHYaA/1or7pdLe45kaLP6nJ2qzk8Xw1Hd8RqWNAd9Xre/MtMBtVyk1+S?=
 =?us-ascii?Q?MPUIOzgN7/yYgDF5Ht51JhIoXZ0rW3KE2eFvxmAomar5NwAE4k4N6EiPPpUA?=
 =?us-ascii?Q?4qXqN5bop6g9ZChthic7lPt00JuP9ZurDNL9iwu5W7SkxaZcVL+qKsa86hAi?=
 =?us-ascii?Q?dK46te4pdquNkM8ZjEYPj8eqbUH52IB325LpKQpQLn1Ul+WvoY+Jr7D/Ninz?=
 =?us-ascii?Q?6afBs7o+jRg=3D?=
X-Forefront-Antispam-Report:
        CIP:85.118.203.81;CTRY:SE;LANG:sv;SCL:1;SRV:;IPV:NLI;SFV:NSPM;H:post.nuhet.se;PTR:post.nuhet.se;CAT:NONE;SFS:(13230040)(69100299015)(4022899009)(2092899012)(3072899012)(12012899012)(8096899003)(13003099007);DIR:INB;
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 15 Sep 2025 06:10:36.1966
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 209d597c-6bef-454e-28f8-08ddf41e9637
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: e74225d8-1970-49e9-8bd4-c6caae026dc9
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        AMS0EPF0000019D.eurprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DU0P191MB2332

Subject: Ta en titt på höstens kursutbud om byggnadersklimatpåverkan
From: Svensk Energiutbildning <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 15 Sep 2025 08:10:35 +0200

Klimatberäkning i praktikenKurs om klimatberäkning i syfte att följa upp klimatavtryck i byggprojekt, att upprätta en klimatdeklaration eller för certifiering med Miljöbyggnad 4.0 och NollCO2 – om beräkningsprogram, indata och resultatredovisning. Klimatpåverkan vid ROT-projektKurs om klimatpåverkan vid ROT-projekt med fokus på hyresgäst- och lokalanpassning – beräkningsmetodik,tillämpning och åtgärder för minskat klimatavtryck.Klimatpåverkan från installationerKurs om VVS-, el- och solcellsinstallationers klimatpåverkanoch hur dessa beräknas.Byggnaders klimatpåverkan och klimatdeklarationenIntroduktionskurs om byggnaders klimatpåverkan, med avsnitt om - klimatavtrycket under byggnadens livstid, från uppförande till rivning - åtgärder för minskat klimatavtryck - klimatdeklarationen i sin nuvarande och kommande version