Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Tue, 19 Aug 2025 09:34:23 +0000 (UTC)

This is the mail system at host iota.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host
    skandiamaklarna-se.mail.protection.outlook.com[52.101.73.4] said: 550 5.4.1
    Recipient address rejected: Access denied. For more information see
    https://aka.ms/EXOSmtpErrors [AM4PEPF00025F95.EURPRD83.prod.outlook.com
    2025-08-19T09:34:23.420Z 08DDDC2DFC979FBD] (in reply to RCPT TO command)

Subject: Res klimatsmart - Ta tåget till Hamburg
From: NW Production <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 19 Aug 2025 11:34:22 +0200

www.nwproduction.se - Din konferens- och eventbyrå som arrangerarkonferenser, event, kick-off, resor och team building! Res klimatsmart - Ta tåget till HamburgI den vackra hamnstaden Hamburg möts gammalt och nytt. Här finns gamla byggnader, så som St. Peterskyrkan och stadens rådhus, nöjen för de yngre och ett bra nattliv för den festsugna.Hamburg är Tyskland näst största stad. Som hamnstad finns här lugnet och den maritima atmosfären, samtidigt som staden bjuder på en hel del sevärdheter och upplevelser som du inte bör missa.Hamnen är ett av Hamburgs främsta kännetecken. Deras kanalsystem är större än både Venedigs och Amsterdams tillsammans. Här kan du bland annat hyra kanot, åka med ”kanalfahrt” eller få en guidad hamntur. Ett tips är att besöka Elbstrand för sol och bad, där du kan ta en härlig promenad längst stranden och avsluta dagen med en middag på en av alla restauranger i området.För dig som är kultur- och historieintresserad finns också ett par museer i staden, gör till exempel ett besök till Hamburg Museum. Den vackra hamnstaden har mycket att erbjuda och ett besök dit kan rekommenderas med varm hand, låt dig omfamnas av stadens mäktiga karaktär.Upplev Hamburgs magiska julmarknaderHamburg är dessutom en av Europas mest stämningsfulla julstäder, där vi möts av glittrande ljus, doften av glühwein, varma mandlar och mysiga marknadsgränder. Här väntar över 30 marknader, från den historiska marknaden vid Rathausplatz till den maritima julmarknaden vid kanalerna och den stämningsfulla Winterwald mitt i city.
 
Ta chansen att bryta vardagen, inspireras och uppleva gemenskap tillsammans med dina kollegor innan jul. Julmarknaderna i Hamburg startar i slutet av november och pågår fram till strax innan julafton. Passa på att bygga upp julstämningen redan i november!Vi på NW Production hjälper er att förverkliga era idéer till upplevelser! Vi arrangerar annorlunda och roliga företagsevent i Sverige men även utomlands. 
Besök gärna vår hemsida eller kontakta oss så hjälper vi er!