Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Tue, 29 Jul 2025 20:00:42 +0000 (UTC)

This is the mail system at host kappa.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[108.177.14.27] said:
    550-5.7.26 Unauthenticated email from gmail.com is not accepted due to
    domain's 550-5.7.26 DMARC policy. Please contact the administrator of
    gmail.com domain 550-5.7.26 if this was a legitimate mail. To learn about
    the DMARC initiative, 550-5.7.26 go to 550 5.7.26
    https://support.google.com/mail/?p=DmarcRejection
    2adb3069b0e04-55b631622c7si2663510e87.109 - gsmtp (in reply to end of DATA
    command)

Subject: Två imponerande finalvinnare
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 29 Jul 2025 22:00:42 +0200

News from
 Breeders CourseTvå imponerande finalvinnareTvå topphästar från de första finalerna på Solvalla under Elitloppshelgen vann de andra finalerna på Jägersro.I Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025 körde Magnus Djuse lite slalom på upploppet med Glamour Queen och hann fram till seger medan Fragolino Rosso bara vare tuffast tillsammans med Robin Bakker i Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final 2025.Fragolino Rosso var trea i finalen på Solvalla och blev nu tung favorit. Robin Bakker tog det lite lugnt från start, använde istället hästens styrka utvändigt ledaren.– Det var ett perfekt lopp för honom, och spåret var bra då han inte är snabbast av alla i början. Men det var ett litet fält och han gillar att gå utvändigt om ledaren så jag kan kontrollera tempo.Tyskfödde Fragolino Rosso, tränad av Paul Hagoort, tog nu sin sjätte vinst – tiden 1.10,4 var banrekord och tangerat svenskt rekord.–  Han är en riktigt bra häst och gör det väldigt bra.Lite mer dramatiskt blev det i Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025. Favoriten Glamour Girl satt länge fastlåst och kusken Magnus Djuse stod inför ett val.– Jag gjorde ett val och satt kvar i rygg på Greta Jet, jag bedömde det som en bra rygg. Det var lite problem om det skulle lösa sig eller inte, men 20 meter in på upploppet kände jag att det nog skulle lösa sig även om Robin Bakker som körde Greta Jet är en säker kusk.När Mimosa to Martini tröttnade i ledningen så kom luckan invändigt och då växlade Glamour Queen tempo på ett par steg och kopplade säkert greppet.– Hon avgjorde egentligen rätt säkert, fortsatte Djuse om stjärnan som tränas av Alessandro Gocciadoro. Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan