Subject: Undeliverable: Medlemskap 2026

From: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 14:06:05 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: GV1PR03MB10871.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

Date: Tue, 29 Jul 2025 16:05:56 +0200
Subject: Medlemskap 2026
From: Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?qKpIdugTNk+RQbHi7YDCoUlSNaPy6EDKIYkfF3WMPQkx9D1WgTH88cj01JXZ?=
 =?us-ascii?Q?qUtsb8+1d44uP9it9+QpPuo4POOMCQuMyfpc772xdsID+sHsvN/zVxS7T/gr?=
 =?us-ascii?Q?rQaCvaYDkBkYS0RUl35qJ3expbPgiP3+LwsrsXYXHimlO+b1Ad2hSKS4Nypf?=
 =?us-ascii?Q?GPOWN8X1JXyQxLv1yo8pmbnhkhjGpW7m8wORpoLCATmvh+BVDCvaaErTVIzl?=
 =?us-ascii?Q?lu1czIG0W+T3xhljq/XvnAAmI6aDCsLU4+rgIjDIrJwFhLYZR4ZB1cMwBIVS?=
 =?us-ascii?Q?bzdowkeTLn0dNCl92spq0g9Vhk8dDFjftXxCEf8kYZ1BJ20XldVxNd8xz3pX?=
 =?us-ascii?Q?/cBFrGUGgouEUxCtRCLjsUum9XrxTAfxx7vARK/eBcJN8mH9PRMB/VWYTa/I?=
 =?us-ascii?Q?BGF+X5aBK9lgLnJJjWaAurMgOtwe1ViqkE0/DS1HO9/8Sn8OiIoP8iF88c3q?=
 =?us-ascii?Q?H9OlauHiJlsAi3Q7WrrXrPbyApTEnkI2FDNxFvZPg2FNDYnwX+Hzvfq4n2rN?=
 =?us-ascii?Q?uEuYI2TxALjp9P/DPg+AaRD8lyq77c13agnjnETfkPDcEMz+fUGfNmw/+5/F?=
 =?us-ascii?Q?8l1prTVVpWrsFTmoTs4=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 29 Jul 2025 14:05:59.2168
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: 639ae69a-84cd-4d8a-9d4d-08ddcea90b99
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        CO1PEPF000044FD.namprd21.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: GV1PR03MB10871

Subject: Medlemskap 2026
From: Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 29 Jul 2025 16:05:56 +0200

Medlemskap 2026Betala spelmedlemskap för 2026 Så kan du spela resten av 2025 för endast 600kr   Prova på medlem – 2975:-  Fritt spel alla dagar på  Oxie GK Hylliekrokens slopade par tre bana. (gäller endast om man inte haft ett aktivt spelmedlemskap hos oss sedan 2023)    Juniormedlem Oxie GK & Hylliekroken - 2695:- (Födda 2010 - 2005)  Knattemedlem Oxie GK & Hylliekroken - 1975:- (Födda 2011 eller senare)   Ev.aktivt golf-id aktiveras direkt för 300:- (200 kr upp till 21 år ) annars aktiveras golf-id i slutet av september. Fler medlemsformer finns givetvis se mer här