Subject: Undeliverable: Sommar rea i butiken

From: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 14:06:12 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: PA1PR03MB10795.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

Date: Fri, 25 Jul 2025 16:06:06 +0200
Subject: Sommar rea i butiken
From: Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?a4Et27r0qcAD3aB5puxmDEKpC9EzDEaTtVJSxAvBDhBo5vEATxTnYwOxZ51u?=
 =?us-ascii?Q?mW3IsM/Yeu5gkS+zd30nmLLIWrxYjTr5/RpFruNEW+jPYF+kS66hV8IQPwU7?=
 =?us-ascii?Q?siZtq/Z3eRP8s3vbxE1eQLQLegdFGOX1dVYJ6DHYmHkgarbznWHec1V6Tmdk?=
 =?us-ascii?Q?QX+1hcg3JHaOg+BrlgGdVmXRTnEiwl6S1TrO0z9AyPc3RYRYIPtB8dgGtg7+?=
 =?us-ascii?Q?WJ8UAZRbRZUS134YzzJDEoH5SGuLUGps2JQoxhudWts5YrkaM5EHITU0W+eM?=
 =?us-ascii?Q?o/reSAbVxAU4GRJe3Upw6dRA63NMZGDUImgN785PQ7TcHyxvDxXwvpO+OUB1?=
 =?us-ascii?Q?nso9HfpHlGj3Qb6cZY08rF6WxpksEsk6UofvtTFXZkvRXha3JbOMGZsccV+8?=
 =?us-ascii?Q?UoF687fxm5t1etkD7hH0yya7RASK5tNJR7Y/5EUaixjeqJVK9g=3D=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 25 Jul 2025 14:06:08.5278
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: d598e436-69dd-4275-94ce-08ddcb846781
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        SJ5PEPF000001F4.namprd05.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: PA1PR03MB10795

Subject: Sommar rea i butiken
From: Hylliekrokens Golf Center <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 25 Jul 2025 16:06:06 +0200

Sommaren är här – och det är dags för REA!Hej kära kunder,Vi är glada att meddela att vår sommarrea är här! Passa på att fynda i butiken och njut av fantastiska rabatter på hela vårt sortiment.Perfekt för att fräscha upp din golfutrustning inför alla kommande rundor!