Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Tue, 15 Jul 2025 19:17:10 +0000 (UTC)

This is the mail system at host lambda.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[209.85.233.26] said:
    550-5.7.26 Unauthenticated email from gmail.com is not accepted due to
    domain's 550-5.7.26 DMARC policy. Please contact the administrator of
    gmail.com domain 550-5.7.26 if this was a legitimate mail. To learn about
    the DMARC initiative, 550-5.7.26 go to 550 5.7.26
    https://support.google.com/mail/?p=DmarcRejection
    2adb3069b0e04-5593c7e9469si5522142e87.111 - gsmtp (in reply to end of DATA
    command)

Subject: Tesselaar visade upp toppsto
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Jul 2025 21:17:09 +0200

News from
 Breeders CourseAmy Barosso imponerade på 11,0Dion Tesselaar sken som en sol efter att Amy Barosso imponerat stort i uttagningsloppet till Breeders Course 3 years old Fillies Second Final för ston. 1.11,0 efter en stentuff öppning duger alla dar i veckan.– Jag körde offensivt för att jag trodde på en bra segerchans, sa Tesselaar efter den imponerande vinsten.Amy Barosso öppnade stentufft, höll ut Greta Jet och tryckte sig förbi Universal Tile i första kurvan. Sen fortsatte Amy Barosso i högt tempo och höll farten strålande.– Hon var riktigt bra och nu är vi dessutom garanterad ett bra spår i finalen. Jag ser verkligen fram mot finalen med tanke på hur bra hon var idag, fortsatte Tesselaar.Greta Jet (Robin Bakker/Paul Hagoort) gick stark som tvåa och gav sig aldrig helt.Per Nordström hade en plan. Och den klaffade till 100 procent.Ghirardelli var redan inkvalad till finalen av Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final, men Per Nordström såg att det var få anmälda hästar till uttagningsloppet på Jägersro och tänkt lite slugt:– Istället för att köra ett tuffare jobb så anmälde jag honom till start.Baktanken var att vinna loppet och därmed få fördelen att välja startspår i finalen. Ghirardelli, döpt efter en exklusiv choklad, spelades till jättefavorit. Nu nådde han inte ledningen, utan fick gå den tunga vägen utvändigt ledaren.– Min andrahäst [Last Cool Cash] är snabb i benen, så jag satte mig lugn utvändigt.I slutsvängen klev Ghirardelli fram och tog över, men bakom smög Wild Night och blev riktigt närgången den sista biten.– Det är starkt att hålla undan. Jag kan också avslöja att uppfödaren Jörgen Sjunnesson kommer att köra i finalen.Wild Night tog andraplatsens och tog därmed också plats i finalen. Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan