Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Fri, 27 Jun 2025 11:38:19 +0000 (UTC)

This is the mail system at host kappa.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[52.101.68.2] said:
    550 5.5.0 Requested action not taken: mailbox unavailable (S2017062302).
    [DU2PEPF0001E9C2.eurprd03.prod.outlook.com 2025-06-27T11:38:19.078Z
    08DDB0EE14D06CC2] (in reply to RCPT TO command)

Subject: Uppvik & döttrar > Ett skepp kommer lastat med ett hus nära strand och skog.
From: Uppvik & döttrar <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 27 Jun 2025 13:38:18 +0200

https://www.uppvik.nu/husenEtt skepp kommer lastat... Med vaddå...?Hälsningar från Västerlen och Villa Erbe.Fastighetsmäklare: Elisabeth Wretsell 0704 520646 [email-masked] - 040-471551Österlen - 0414-708 00Varmt välkomna, önskar Team Uppvik: 
Elisabeth,Lotta, Mi, Katarina, Roxanna, Karin, Eva-Lena, Therese och Catja. https://www.uppvik.nu/husen/obj14751_2043625009https://www.uppvik.nu/husen/obj14751_2043625009https://www.uppvik.nu/husen/obj14751_2043625009                                                            Funderar du på att flytta?             Är du på väg någon annanstans i livet? Då vill vi gärna vara Dina                            rådgivare och stigfinnare. Dina vägvisare och budbärare.                                        Oavsett om Du vill köpa. Eller sälja!                                         Uppvik & döttrar Västerlen                                 Föreningsgatan 43 A&B 211 52 Malmö                                       Ålavägen 6 239 42 Falsterbo                                                       040-471551                                                [email-masked]                                     Vi tar uppdrag i syd-västra Skåne.www.uppvik.nu | 0414-708 00 | [email-masked]