Subject: Undeliverable: Gocciadoro – men inte som väntat

From: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 08:03:29 +0000

Delivery has failed to these recipients or groups:

[email-masked]<mailto:[email-masked]>
The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly.

Diagnostic information for administrators:

Generating server: DBBPR03MB6745.eurprd03.prod.outlook.com

[email-masked]
Remote server returned '554 5.2.2 mailbox full; STOREDRV.Deliver.Exception:QuotaExceededException; Failed to process message due to a permanent exception with message [BeginDiagnosticData]Microsoft Unified Storage is full. QuotaExceededException: Microsoft Unified Storage is full.[EndDiagnosticData] [Stage: DeliverMessage]'

Original message headers:

Date: Thu, 26 Jun 2025 10:03:27 +0200
Subject: Gocciadoro =?utf-8?Q?=E2=80=93?= men inte som
 =?utf-8?Q?v=C3=A4ntat?=
From: Breeders Course <[email-masked]>
Reply-To: [email-masked]
To: [email-masked]
 =?us-ascii?Q?bzstKWWqxf7QaKA0VBq1gsCETUGwpE5Yo8PuUXmUAkslOxcTGClvgHWea5bK?=
 =?us-ascii?Q?XlFlq31jHELo8JbGIgQwnkRJSDZepz0LCIhB5vABblWQl91p6uYAmeB5/CE7?=
 =?us-ascii?Q?tCeBjR3z3Pjx61XwpULYf2AjIhcjPV4ep/HM2OUPMtxdnB+E6t/kB4YeT3RJ?=
 =?us-ascii?Q?ntbw9dFpQ9xE0PN3Fqwn83CkMSX9hBVv7Edc2Y9yKGH8QIdb2MNkeJoMX/GS?=
 =?us-ascii?Q?ek6d0FK1Z+WO0CmUesdrU5RU+ePBjX8ranytNabZL65JiwbyjJEmlqGBr/Xg?=
 =?us-ascii?Q?5GkvZiQvl9kOFgcMg3LbpTsW097quBh5j2zN8Zj2b0x7vRyMXFQsrJEaTJzd?=
 =?us-ascii?Q?VOlf9OR9GtM4UMetDLBFOMhMpl0jAEsIiJOEIaqbeWtHmvwTXI09YNk3ouZL?=
 =?us-ascii?Q?oFpf0b+AevCKCLbgL8LlJGFztaiHIn9ei4tnkijf9S2jRSdsPlJrMPnxT63C?=
 =?us-ascii?Q?ipVGJkTxdo4JNi9tekPlOaZykR9PFNX3K+dYlRBuyayK5j8unVuliA=3D=3D?=
X-MS-Exchange-CrossTenant-OriginalArrivalTime: 26 Jun 2025 08:03:27.8485
 (UTC)
X-MS-Exchange-CrossTenant-Network-Message-Id: ffd6111d-6271-451d-f149-08ddb487ef05
X-MS-Exchange-CrossTenant-Id: 84df9e7f-e9f6-40af-b435-aaaaaaaaaaaa
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthSource:
        DU2PEPF00028D05.eurprd03.prod.outlook.com
X-MS-Exchange-CrossTenant-AuthAs: Anonymous
X-MS-Exchange-CrossTenant-FromEntityHeader: Internet
X-MS-Exchange-CrossTenant-RMS-PersistedConsumerOrg:
        00000000-0000-0000-0000-000000000000
X-MS-Exchange-Transport-CrossTenantHeadersStamped: DBBPR03MB6745

Subject: Gocciadoro – men inte somväntat
From: Breeders Course <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 26 Jun 2025 10:03:27 +0200

News from
 Breeders CourseGocciadoro –men inte som väntatAlessandro Gocciadoro dominerade Breeders Courseuttagningarna i Turin, men kanske inte riktigt på det sätt som var väntat.Visst vann han Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final med favoriten Gaber Gio, men Gioiello Roc – som fått ett betydligt tuffare lopp – utmanade fram till mållinjen. Nu såg Gocciadoro ut att ha en del krafter sparade, men bakom klättrade också Gold Man Fi med gott om speed kvar. Segertiden för Gaber Gio 12,4 med tiondelen sämre för Gioiello Roc. Båda är klara för finalen på Jägersro den 29 juli med ett förstapris på 500 000 kr.Bland stona, Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025, blev det dubbelt Gocciadoro i topp, men den stora favoriten Gilda Gio galopperade direkt i starten. Gocciadoro försökte köra ikapp det lilla fältet, men det uppgiften blev för tuff. Nu var istället Gaga Lady (Federico Esposito) starkast efter att ha gått utvändigt ledaren under slutvarvet. Girl Friend Bi (Andrea Guzzinati) satt i ledningen och höll till andraplatsen.De två främsta från de tre uttagningsloppen i varje kategori är klara för finalen på Jägersro. De övriga fyra hästarna till finalen - anmälda i Breeders Course 3 years old 2025 - uttages på poäng. De tre försöksvinnarna väljer spår i finalen, lottning mellan de övriga sju.Följ oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan