Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

From: [email-masked] (Mail Delivery System)
Date: Tue, 24 Jun 2025 18:58:55 +0000 (UTC)

This is the mail system at host mu.post.nuhet.se.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host
    siljanschakt-se.mail.protection.outlook.com[52.101.73.19] said: 550 5.4.1
    Recipient address rejected: Access denied. For more information see
    https://aka.ms/EXOSmtpErrors [AMS1EPF0000004B.eurprd04.prod.outlook.com
    2025-06-24T18:58:55.065Z 08DDB0F830927ABD] (in reply to RCPT TO command)

Subject: Gocciadoro tränar sju av tio
From: "Anders Engman, Breeders Course" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 24 Jun 2025 20:58:54 +0200

News from
 Breeders CourseGocciadoro träna sju av tioDet är inte för djärvt att påstå att Alessandro Gocciadoro dominerar uttagningarna till Breeders Course 3 years old Stallions and Geldings Second Final och Breeders Course 3 years old Fillies Second Final 2025 på onsdagskvällen i Turin.Bland stona tränar han tre av fem startande, bland hingstar och valacker fyra av fem. Och det är fina hästar han kommer med. Om vi börjar med hingstar och valacker så var Gaber Gio med i Breeders Coursefinalen på Solvalla i maj. Han blev femma i det världsrekordlopp som Wise Guy vann före Ginostrabliggi.Bland stona har alltså Gocciadoro med tre hästar vi noterar att både Gaga Lady och Girl Friend Bi båda var med i Solvallafinalen Men Alessandro själv väljer att köra Gilda Gio som vunnit hälften av sina starter.De två främsta hästarna i de två försöken i Turin är alltså kvalificerade till finalen på Jägersro den 29 juli med ett förstapris på 500 000 kr.Uttagningslopp hingstar/valacker 1600 meter1 Givenchy, Andrea Guzzinati2 Gold Man Fi, Marco Stefani3 Gioiello Roc, Santo Mollo4 Giolitti Grif, Massimiliano Castaldo5 Gaber Gio, Alessandro GocciadoroUttagningslopp ston, 1600 meter1 Gaga Lady, Federico Esposito2 Guernica LJ, Massimiliano Castaldo3 Gilda Gio, Alessandro Gocciadoro4 Garonne, Pietro Gubellini5 Girl Friend Bi, Andrea GuzzinatiFölj oss på sociala medier, klicka bara på symbolen här nedan